Παρούσα στο δέκατο οικονομικό φόρουμ των Δελφών η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Κοινοποίηση:

Την συμμετοχή της στο 10 οικονομικό φόρουμ των Δελφών που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 9 και 12 Απριλίου γνωστοποίησε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Στα πλαίσια της συμμετοχής της «Βεργίνα» στο συνέδριο ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της εταιρείας, Νικόλαος Μπήλιος, θα παρουσιάσει στις στρατηγικές βιωσιμότητας της για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) με χαρά και τιμή ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο φετινό Delphi Economic Forum και συγκεκριμένα στο luncheon που θα πραγματοποιηθεί με τίτλο «Περιφέρεια Έβρου: Ένα Παράθυρο στο Μέλλον».

Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν εξέχοντες εκπρόσωποι της πολιτικής και ακαδημαϊκής κοινότητας, τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο, με επίκεντρο τον στρατηγικό ρόλο του Έβρου ως βασικού μοχλού ανάπτυξης για τη Βορειοανατολική Ελλάδα. Η ΖΜΘ, πιστή στη διαχρονική της δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη και στήριξη της τοπικής οικονομίας, έχει την τιμή να εκπροσωπήσει τον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής και να συμβάλει ενεργά σε έναν κρίσιμο και ουσιαστικό διάλογο για το μέλλον του Έβρου.

Τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης θα εκπροσωπήσει ο Νικόλαος Μπήλιος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας, ο οποίος θα αναδείξει τη στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας για τον ρόλο του ιδιωτικού τομέα στην προώθηση ενός ανθεκτικού, βιώσιμου μέλλοντος για την περιοχή.
Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον έναν ουσιαστικό διάλογο που θα συμβάλει καθοριστικά στη διαμόρφωση αναπτυξιακής στρατηγικής για τον Έβρο του αύριο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Μέχρι το 2032 επεκτείνεται η παρουσία της κορυφαίας ζυθοποιίας Ab InBev στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Μέχρι και το 2032 θα βρίσκονται στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι ετικέτες της κορυφαίας ζυθοποιίας παγκοσμίως από άποψη πωλήσεων AB InBev, όπως αποκάλυψε η Ολυμπιακή Επιτροπή

Τα αρώματα των Κυκλάδων αναδεικνύει η πρώτη Session IPA που κυκλοφόρησε η ΝΗΣΟΣ

Την πρώτη της ανάλαφρη Session IPA, που διακρίνεται από ευχάριστα και αναζωογονητικά αρώματα, αλλά και το χαμηλό επίπεδο αλκοόλ (4,6%), κυκλοφόρησε η ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ. Πρόκειται για μια ιδέα που ωρίμαζε επί χρόνια στην πολυβραβευμένη ζυθοποιία της Τήνου και εκφράζει στο έπακρο της αξίες της.

Το Athens Beer Weekend απογειώνει την ελληνική μικροζυθοποιεία στην Δημοτική Αγορά της Κυψέλης

Παρουσία κορυφαίων ονομάτων της ελληνικής μικροζυθοποιείας θα πραγματοποιηθεί στην Δημοτική Αγορά Κυψέλης το φετινό Athens Beer Weekend στις 14-15 Σεπτεμβρίου. Ενδεικτικά στον χώρο θα βρίσκονται

Αύξηση πωλήσεων και ικανοποιητικές επιδόσεις για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης το 2024

Θετικό ήταν το πρόσημο στο 2024 για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Η ελληνική ζυθοποιία πέτυχε μικρή αύξηση ύψους 2,1% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις της, τα οποία ανήλθαν σε 31.249.376,57 ευρώ, έναντι 30.609.506,27 ευρώ το 2023.