Επεκτείνεται στα προϊόντα κρασιού ο ισπανικός κολοσσός της μπύρας Mahou San Miguel

Κοινοποίηση:

Σε ένα νέο κεφάλαιο περνά ο ισπανικός κολοσσός της μπύρας Mahou San Miguel, ο οποίος ανακοίνωσε ότι ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στον χώρο του οίνου.

Πιο συγκεκριμένα, η ισπανική ζυθοποιία που ιδρύθηκε στη Μαδρίτη το 1890 γνωστοποίησε ότι στο 135ο έτος από την ίδρυση της ετοιμάζεται να λανσάρει τη σειρά αλκοολούχων ποτών με βάση το κρασί, Los Cachis, στις βρύσες των καταστημάτων ανά την ισπανική επικράτεια στη διάρκεια των επόμενων μηνών, Παράλληλα, η Mahou San Miguel εστιάζει τις προωθητικές της καμπάνιες στους νεότερους ηλικιακά καταναλωτές ενισχύοντας την παρουσία της σε μερικά από τα σημαντικότερα festival της  μεσογειακής χώρας, όπως το Feria de Malaga.

Η Los Cachis αποτελείται από Sangria, Tinto de Verano (ανάμειξη κόκκινου κρασιού και λεμονάδας, χωρίς τα συνηθισμένα φρούτα και τις γεύσεις που περιλαμβάνονται τυπικά στη Sangria), Kalimotxo (κρασί και cola) και Rebujito (Sherry και σόδα λεμόνι). Άξιο αναφοράς είναι ότι το Tinto deVerano θα είναι διαθέσιμο και σε φιάλες 33cl σε καταστήματα λιανικής.

Στη σχετική ανακοίνωση για το λανσάρισμα της πρώτης σειράς κρασιών της εταιρείας αναφέρεται ότι «Η καινοτομία αυτή συμπληρώνει τη γκάμα προϊόντων της εταιρείας μέσω της διαφοροποίησης αλκοολούχων ποτών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ισπανικής παράδοσης και τα οποία έχουν ως βάση το κρασί. Στοχεύουν κατά κύριο λόγο σε νεαρούς ενήλικες και είναι σχεδιασμένα για τη δημιουργία ξεχωριστών αναμνήσεων».

Η Mahou απέκτησε το 100% της επωνυμίας μπύρας San Miguel το 2.000, εξαγοράζοντας από τον όμιλο Danone μερίδιο 70% σε συνδυασμό με το 30% που κατείχε ήδη από την πλήρως ισπανική εταιρεία Mahou San Miguel.

Πληροφορίες από drinks business

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Προτεινόμενα

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.