Σε ένα νέο κεφάλαιο περνά ο ισπανικός κολοσσός της μπύρας Mahou San Miguel, ο οποίος ανακοίνωσε ότι ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του στον χώρο του οίνου.
Πιο συγκεκριμένα, η ισπανική ζυθοποιία που ιδρύθηκε στη Μαδρίτη το 1890 γνωστοποίησε ότι στο 135ο έτος από την ίδρυση της ετοιμάζεται να λανσάρει τη σειρά αλκοολούχων ποτών με βάση το κρασί, Los Cachis, στις βρύσες των καταστημάτων ανά την ισπανική επικράτεια στη διάρκεια των επόμενων μηνών, Παράλληλα, η Mahou San Miguel εστιάζει τις προωθητικές της καμπάνιες στους νεότερους ηλικιακά καταναλωτές ενισχύοντας την παρουσία της σε μερικά από τα σημαντικότερα festival της μεσογειακής χώρας, όπως το Feria de Malaga.
Η Los Cachis αποτελείται από Sangria, Tinto de Verano (ανάμειξη κόκκινου κρασιού και λεμονάδας, χωρίς τα συνηθισμένα φρούτα και τις γεύσεις που περιλαμβάνονται τυπικά στη Sangria), Kalimotxo (κρασί και cola) και Rebujito (Sherry και σόδα λεμόνι). Άξιο αναφοράς είναι ότι το Tinto deVerano θα είναι διαθέσιμο και σε φιάλες 33cl σε καταστήματα λιανικής.
Στη σχετική ανακοίνωση για το λανσάρισμα της πρώτης σειράς κρασιών της εταιρείας αναφέρεται ότι «Η καινοτομία αυτή συμπληρώνει τη γκάμα προϊόντων της εταιρείας μέσω της διαφοροποίησης αλκοολούχων ποτών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ισπανικής παράδοσης και τα οποία έχουν ως βάση το κρασί. Στοχεύουν κατά κύριο λόγο σε νεαρούς ενήλικες και είναι σχεδιασμένα για τη δημιουργία ξεχωριστών αναμνήσεων».
Η Mahou απέκτησε το 100% της επωνυμίας μπύρας San Miguel το 2.000, εξαγοράζοντας από τον όμιλο Danone μερίδιο 70% σε συνδυασμό με το 30% που κατείχε ήδη από την πλήρως ισπανική εταιρεία Mahou San Miguel.
Πληροφορίες από drinks business