Απόλυτος σταθμός της craft μπύρας το 5ο Peloponnese Beer Festival στην Καλαμάτα τον Αύγουστο

Κοινοποίηση:

Επιστρέφει για 5η φορά το φεστιβάλ «σταθμός» για την ελληνική craft σκηνή Peloponnese Beer Festival που θα διεξαχθεί στο Πάρκο Δυτικής Παραλίας (Κυκλ. Αγωγής) στην Καλαμάτα μεταξύ 1ης και 3ης Αυγούστου.

Σκοπός του φεστιβάλ είναι να αναδείξει αποκλειστικά και μόνο τους Έλληνες παραγωγούς μπύρας και όσοι παρευρεθούν θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν περισσότερες από 250 ετικέτες χειροποίητης μπύρας από εγχώριες μικροζυθοποιίες. Στον χώρο του φεστιβάλ θα υπάρχουν μπύρες για όλα τα γούστα, από ετικέτες lager και stout ως και porter και pilsner, οι οποίες θα συνοδεύονται από street food και vegan επιλογές.

Στο φετινό φεστιβάλ συμμετέχουν κατά αλφαβητική σειρά οι εξής ζυθοποιίες:

Azatis Brewery – Χανιά
Ζυθοποιία Αναστασίου- Χαλάνδρι
Βεργίνα Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης – Κομοτηνή
Carpinus Brewery – Καρπενήσι
Ζέος Ζυθοποιία Αργολίδας – Άργος
Iama Brewery – Πλαταιές
Ικαριακή Ζυθοποιία – Ικαρία
Kalamata’s co Brewery – Καλαμάτα
Kykao Brewery – Πάτρα
Ζυθοποιία Πηνειού – Λάρισα
Nema Μεσσηνιακή Ζυθοποιία – Μεσσηνιακή Μάνη
Νέδα Μεσσηνιακή Ζυθοποιία
Notos Brewery – Ηράκλειο
Ora Πατραική Ζυθοποιία – Πάτρα
Paragon Brewery – Ηλιούπολη
Septem Brewery – Χαλκίδα
Sknipa Brewery – Θεσσαλονίκη
Toul’s Brewery Αχαϊκή Ζυθοποιία – Πάτρα
Χάος Brews – Χανιά

To Peloponnese Beer Festival τελεί υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Καλαμάτας, του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας και Συνδέσμου Ανεξάρτητων Μικροζυθοποιών Ελλάδας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Η μπύρα Νήσος συμμετέχει στο μεγάλο φεστιβάλ μπύρας «World of Beer Festival» από τις 10 έως τις 12 Μαΐου

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ θα συμμετέχει στο World of Beer Festival, που θα πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 12 Μαΐου, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Πρόκειται για το πρώτο, επίσημο, μεγάλο φεστιβάλ μπύρας στην Ελλάδα, αφιερωμένο στον μαγευτικό κόσμο της μπύρας, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.

Εντυπώσεις από το 4ο Peloponnese Beer Festival (Οnly Craft)

Το Peloponnese Beer Festival στέφτηκε με επιτυχία για τέταρτη συνεχόμενη φορά χαρίζοντας στους επισκέπτες του ένα τριήμερο γλέντι με πολύ μουσική και ακόμη περισσότερη μπύρα. Η συντακτική ομάδα του Beer & Brunch μεταφέρει τις εμπειρίες της.

Οι Ευρωπαίοι δεν κόβουν τις παραδοσιακές τους συνήθειες γύρω από το αλκοόλ σύμφωνα με τον Π.Ο.Υ

Είτε πρόκειται για τη γαλλική αδυναμία στο κρασί, είτε για τη γερμανική λατρεία για τη μπύρα, είτε για ένα ή δύο σφηνάκια αλκοόλ στις Βαλτικές χώρες, οι ευρωπαϊκές χώρες δεν φαίνεται να ξεκολλούν από τις παραδοσιακές συνήθειες κατανάλωσης αλκοόλ, έχουν διαπιστώσει οι ερευνητές.