Μπύρα από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένο κριθάρι παρουσιάζει η Carlsberg

Κοινοποίηση:

Την μπύρα «Grobund» από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού θα παρουσιάσει στο φεστιβάλ Folkemødet ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg. Αυτή είναι η πρώτη μπύρα αυτού του είδους στη Δανία, ενώ από την επόμενη χρονιά όλες οι μπύρες της εταιρείας θα παράγονται από αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού με περισσότερα από 100 εκατ. λίτρα μπύρας.

Για το 2025 η Carlsberg έχει υπογράψει νέο συμβόλαιο με τους παραγωγούς βύνης «Fulgsang and Viking». «Η Grobund θα είναι το σύμβολο μιας πολύ μεγαλύτερης κινητοποίησης της Carlsberg. Ήδη δοκιμάζουμε τις βύνες αυτές στην απλή pilsner Carlsberg. Στόχος είναι μέχρι και το 2040 να παράγουμε αποκλειστικά με αναγεννητικούς καρπούς σε όλη τη γκάμα του ομίλου Carlsberg», όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής της Carlsberg της Δανίας, Peter Haahr Nielsesn.

 Παρότι η Grobund θα είναι διαθέσιμη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μόνο για το φεστιβάλ και στο Home Of Carlsberg, η ανάπτυξη προϊόντων με αναγεννητική καλλιέργεια είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Η Carlsberg έχει ήδη αγοράσει 500 τόνους βυνών κριθαριού, ποσότητα που αντιστοιχεί σε περίπου 3 εκατ. λίτρα μπύρας, τα οποία θα κυκλοφορήσουν στην αγορά εντός του 2025, όταν και η κλασική Carlsberg θα αναμειχθεί με βύνες από αναγεννητική καλλιέργεια.

Βάσει της συμφωνίας της εταιρείας με την Fuglsang Viking Malt και την DLG για την διανομή 14.800 τόνων βυνών κριθαριού, τα οποία θα συγκομιστούν το φθινόπωρο του 2025 και θα διανεμηθούν στα τέλη του έτους. Η βύνη θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή περισσότερων από 100 εκατ. λίτρων μπύρας μεταξύ 2025 και 2026. 

«Τα υλικά που χρησιμοποιούμε στην Carlsberg Denmark αντιστοιχούν σε περίπου 40% του συνόλου των ρύπων μας. και με αυτήν την πρωτοβουλία, μπορούμε να μειώσουμε τις εκπομπές μας, συμβάλλοντας στην καλύτερη υγεία του εδάφους και στην αύξηση της βιοποικιλότητας» τονίζει ο Peter Haahr Nielsen.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

H Βεργίνα Alcohol Free στο πλευρό των δρομέων του 5ου Νυχτερινού Αγώνα Θράκης

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε με την ΒΕΡΓΙΝΑ alcohol free έδωσε δυναμικό «παρών» ως επίσημος Χορηγός του 5ου Νυχτερινού Αγώνα Θράκης – Thrace Night Run, ενισχύοντας έμπρακτα τις αξίες της ομαδικότητας, της ευγενούς άμιλλας και της υγείας.  Η ΒΕΡΓΙΝΑ  alcohol free στάθηκε περήφανα στο πλευρό των δρομέων και τους ξεδίψασε ως επίσημος χορηγός του αγώνα, με την ελεύθερη από τη φύση της δυναμική και την καινοτόμο συνταγή της που την καταστούν ισοτονική.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.