Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Κοινοποίηση:

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Για την κατασκευή της μονάδας παραγωγής στο Yucatan  αναμένεται να δημιουργηθούν περισσότερες από 300 άμεσες θέσεις εργασίας, 2.500 έμμεσες θέσεις εργασίας και 2.300 προσωρινές θέσεις εργασίας και το ζυθοποιείο πρόκειται να λειτουργήσει το 2027, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Heineken Oriol Bonaclocha.

Το Yucatan φιλοξενεί ήδη μία από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις παραγωγής μπύρας στο Μεξικό, και συγκεκριμένα το ζυθοποιείο της Grupo Modelo στη Hunucma το οποίο άνοιξε το 2017 μετά από επένδυση που ξεπέρασε σε αξία τα 385 εκατ. ευρώ. Η Cerveceria Yucateca, όπως ονομάζεται, παράγει σήμερα 220.000 κουτάκια και φιάλες μπύρας ανά ώρα για τις μάρκες Corona, Modelo, Victoria, Leon και Montejo.

Η Heineken εκτιμά  ότι η ετήσια παραγωγή της στο Μεξικό θα ανέρχεται σε 1,9 δισεκατομμύρια προϊόντα, ενώ περίπου το 14% της παραγωγής – 266 εκατομμύρια φιάλες και κουτιά – θα αποστέλλεται σε εννέα χώρες, όπως ο Καναδάς, το Πουέρτο Ρίκο, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, η Γουατεμάλα, η Κολομβία, η Χιλή, η Γαλλία και οι ΗΠΑ.

Η εταιρεία τονίζει ότι η βιωσιμότητα θα έχει κεντρικό ρόλο στη λειτουργία των νέων εγκαταστάσεων. Σύμφωνα με την παγκόσμια στρατηγική βιωσιμότητας της Heineken «Brew a Better World». Ο κολοσσός της μπύρας έχει επίσης πραγματοποιήσει επαφές με την κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων των διαβουλεύσεων με τους ντόπιους  για να διασφαλίσει ότι το έργο λαμβάνει υπόψη τις πολιτιστικές αξίες των Μάγια και τις περιβαλλοντικές ανησυχίες.

Η Heineken διαβεβαίωσε ότι, παρά τη διαθεσιμότητα νερού στο νοτιοανατολικό Μεξικό, το νέο εργοστάσιο στο Yucatan θα έχει ως στόχο να χρησιμοποιεί μόλις δύο λίτρα νερού ανά λίτρο μπύρας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα

Η Βεργίνα Alcohol Free κράτησε συντροφιά στους δρομείς του 7ου αγώνα Kerkini Lake Run

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε, με τα προϊόντα της, την Βεργίνα Αlchool Free και το τσάι Tuvunu, συμμετείχε ως επίσημος χορηγός στο 7ο Kerkini Lake Run, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Ιουνίου 2025 στο μαγευτικό τοπίο της λίμνης Κερκίνης, στη Σερραϊκή ύπαιθρο.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.