Στα 333,49 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2024

Κοινοποίηση:

Στα 333,489 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2024, σημειώνοντας αύξηση έναντι 314, 91 εκατ. το 2023. 

Αυξημένα είναι και τα λειτουργικά κέρδη προ χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και φόρων της εταιρείας, τα οποία ανήλθαν σε 63,274 εκατ. ευρώ, έναντι ποσού 47,394 εκατ. ευρώ το 2023.

Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν την περασμένη χρονιά στα 48,825 εκατ. ευρώ έναντι 37,529 εκατ. ευρώ πριν από μια διετία.

Σταθερή στρατηγική 

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει επενδύσει επί σειρά ετών στην ελληνική αγορά ζύθου και την ελληνική οικονομία με την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με νέα προϊόντα, την ενίσχυση της συμβολαιακής καλλιέργειας των εγχώριων κριθαριών και την αναδιοργάνωση των δομών της, να εξασφαλίζουν ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη δημιουργία σταθερών, μακροπρόθεσμα αξιών για τους μετόχους της.

Η στρατηγική της εταιρείας έχει ως εξής:

  • Ενδυνάμωση των μαρκών και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα
  • Προτεραιοποίηση της κοινωνικής της ευθύνης
  • Έλεγχος του λειτουργικού κόστους
  • Συνεχής παρακολούθηση ρευστότητας και πιστωτικού κινδύνου
  • Ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς ζύθου
  • Επενδύσεις στην τεχνολογία και στην ανάπτυξη του προσωπικού

Στόχοι για το μέλλον

Για το 2025, η διοίκηση προβλέπει σταθερή κερδοφορία, βασιζόμενη στην ενδυνάμωση των μαρκών της, την εισαγωγή νέων προϊόντων, τον αυστηρό έλεγχο του λειτουργικού κόστους, τη διαχείριση ρευστότητας και πιστωτικού κινδύνου, καθώς και στις επενδύσεις στην τεχνολογία και το ανθρώπινο δυναμικό.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Από ιδέα σε premium craft επωνυμία εξελίχθηκε η Πατρινή Ammousa

Η Πατρινή επωνυμία μπύρας Ammousa ξεκίνησε το ταξίδι της στην ελληνική craft σκηνή το 2016 και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε μια υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο της μπύρας της χώρας μας. Παρακάτω ακολουθούν λίγα λόγια για την επωνυμία μπύρας του Γιώργου Ντάνου όπως εμφανίζονται σε πρόσφατο άρθρο που αναρτήθηκε στη σελίδα της.

Αυγουστιάτικες Beer Stories που ταιριάζουν γάντι με ήλιο, παρέα και ήρεμη θάλασσα

Ενα ξεχωριστό, καλοκαιρινό αφιέρωμα με τίτλο «Beer Stories» ετοίμασε η ομάδα του Beer & Brunch. Άλλωστε καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει ήλιος, θάλασσα… και φυσικά παγωμένη μπύρα με την ελληνική ζυθοποιία -και την craft σκηνή στην πρώτη γραμμή- να έχει γνωρίσει εντυπωσιακή άνθιση, παρουσιάζοντας νέα αρώματα, ιδιαίτερα στυλ και τολμηρές γευστικές προτάσεις. Την ίδια στιγμή, που οι μεγάλες ελληνικές ζυθοποιίες συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικές αξίες που αγαπήθηκαν από γενιές.

Γερμανική συνταγή με αέρα Νάξου η gose «Ταλιάνι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Ένα παραδοσιακό γερμανικό είδος ζύθου με άρωμα και γεύση Νάξου συνδυάζει η νέα gose ετικέτα «Ταλιάνι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Η «Ταλιάνι» παράγεται με 100% γερμανικό καπνιστό σιτάρι, φρέσκο λεμόνι Νάξου και αλάτι απευθείας από τις αλυκές πίσω από την παραλία του Αγίου Προκοπίου στη Νάξο.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Αναστασίου ταξιδεύει στην Σάμο και συνεργάζεται με την Samos Beer

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer αποχαιρετούν το καλοκαίρι, και υποδέχονται το φθινόπωρο με ένα διήμερο φεστιβάλ μπύρας, προαναγγέλλοντας, παράλληλα, την συνεργασία τους που θα φέρει την «γένεση» μιας νέας ετικέτας.