Στα 333,49 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2024

Κοινοποίηση:

Στα 333,489 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2024, σημειώνοντας αύξηση έναντι 314, 91 εκατ. το 2023. 

Αυξημένα είναι και τα λειτουργικά κέρδη προ χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και φόρων της εταιρείας, τα οποία ανήλθαν σε 63,274 εκατ. ευρώ, έναντι ποσού 47,394 εκατ. ευρώ το 2023.

Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν την περασμένη χρονιά στα 48,825 εκατ. ευρώ έναντι 37,529 εκατ. ευρώ πριν από μια διετία.

Σταθερή στρατηγική 

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει επενδύσει επί σειρά ετών στην ελληνική αγορά ζύθου και την ελληνική οικονομία με την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με νέα προϊόντα, την ενίσχυση της συμβολαιακής καλλιέργειας των εγχώριων κριθαριών και την αναδιοργάνωση των δομών της, να εξασφαλίζουν ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για τη δημιουργία σταθερών, μακροπρόθεσμα αξιών για τους μετόχους της.

Η στρατηγική της εταιρείας έχει ως εξής:

  • Ενδυνάμωση των μαρκών και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα
  • Προτεραιοποίηση της κοινωνικής της ευθύνης
  • Έλεγχος του λειτουργικού κόστους
  • Συνεχής παρακολούθηση ρευστότητας και πιστωτικού κινδύνου
  • Ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς ζύθου
  • Επενδύσεις στην τεχνολογία και στην ανάπτυξη του προσωπικού

Στόχοι για το μέλλον

Για το 2025, η διοίκηση προβλέπει σταθερή κερδοφορία, βασιζόμενη στην ενδυνάμωση των μαρκών της, την εισαγωγή νέων προϊόντων, τον αυστηρό έλεγχο του λειτουργικού κόστους, τη διαχείριση ρευστότητας και πιστωτικού κινδύνου, καθώς και στις επενδύσεις στην τεχνολογία και το ανθρώπινο δυναμικό.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα

Βιωσιμότητα μπύρας θέλει η νέα Γενική Γραμματέας των Ευρωπαίων ζυθοποιών

Με εμπειρία δύο δεκαετιών στην πολιτική και σε διοικητικούς ρόλους, η Julia Leferman ανέλαβε τα καθήκοντα της ως Γενική Γραμματέας του οργανισμού εκπροσώπησης των Eυρωπαίων παραγωγών μπύρας «Ζυθοποιοί της Ευρώπης», υποσχόμενη να δουλέψει σκληρά προκειμένου να επιτύχει την βιωσιμότητα του ζύθου της Ε.Ε., και την προώθηση της ασφαλούς κατανάλωσης.