Τη σφραγίδα της Ζυθοποιίας Αναστασίου φέρει η µπύρα «Φλύα»

Κοινοποίηση:

Πρόκειται για µια αφιλτράριστη και απαστερίωτη συνταγή τύπου Pils, εύγευστη, αφράτη µε ευχάριστη πικράδα διαρκείας και 4,5% ABV. H «Φλύα» κυκλοφορεί σε φιάλη 500ml και την επιµέλεια της ετικέτας ανέλαβε το Symbolic Design Studio (https://symbolic.gr/).

Σηµειώνεται ότι «Φλύα» ονοµαζόταν ο αρχαίος οικισµός – πόλη και δήµος της Κεκροπίδας (περιοχή της Αρχαίας Αττικής και φυλή της αρχαίας Αθήνας) στη Μεσόγαια χώρα, σύµφωνα µε τη διοικητική διαίρεση του Κλεισθένους, το σηµερινό δηλαδή Χαλάνδρι. Ο Ησύχιος αναφέρεται στην ονοµασία «Φλύα» που προέρχεται από το ρήµα «φλει» και σηµαίνει «ευκαρπεί», καθώς η γη των Χαλανδραίων ήταν και είναι πλούσια σε βλάστηση.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 16 του Beer & Brunch

 

Ιδιοκτήτης της µικροζυθοποιίας είναι ο Φώτης Αναστασίου, ο οποίος ξεκίνησε ανοίγοντας το 2010 µια µικρή παµπ στα αγγλικά-ιρλανδέζικα πρότυπα, τη Local Pub, η οποία λειτουργεί µέχρι σήµερα και βρίσκεται δίπλα ακριβώς από τη µικροζυθοποιία. Αυτή ήταν ένα από τα πρώτα µαγαζιά που έβαλε στις κάνουλές του ελληνικές craft µπύρες και στήριξε τις προσπάθειες των µικροζυθοποιείων και των nomad ζυθοποιών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Μειωμένη κατά 5% παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2023

Στα 34,3 δισεκατομμύρια λίτρα μειώθηκε η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2023, σημειώνοντας μια πτώση του 5% σε σχέση με το 2022, όπως δείχνουν τα στοιχεία που ανάρτησε η Eurostat με αφορμή την International Beer Day. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αφορούσε, φυσικά, αλκοολούχες μπύρες, οι οποίες αποτελούσαν την πλειονότητα με 32,5 δισεκατομμύρια λίτρα (-5% και -1,7 δισεκατομμύρια λίτρα σε σχέση με το 2022), ενώ οι μπύρες χωρίς αλκοόλ ή με περιεκτικότητα μέχρι 0,5% συμπλήρωσαν τα υπόλοιπα 1,8 δισεκατομμύρια λίτρα, σημειώνοντας αύξηση 13,5% (+0,2 δισεκατομμύρια λίτρα) από το 2022.

Η Ζυθοποιία Αναστασίου ταξιδεύει στην Σάμο και συνεργάζεται με την Samos Beer

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer αποχαιρετούν το καλοκαίρι, και υποδέχονται το φθινόπωρο με ένα διήμερο φεστιβάλ μπύρας, προαναγγέλλοντας, παράλληλα, την συνεργασία τους που θα φέρει την «γένεση» μιας νέας ετικέτας.