Kalamata Lager, μία μπύρα με όνομα-φόρο τιμής στον τόπο παραγωγής και προέλευσής της

Κοινοποίηση:

Μία χειροποίητη, αφιλτράριστη και µη παστεριωµένη Lager χρυσαφένιου χρώµατος όπου ο βυνώδης χαρακτήρας και τα αρώµατα ψωµιού συνυπάρχουν αρµονικά µε την ήπια πικράδα και τα διακριτικά γήινα αρώµατα λουλουδιών και βοτάνων είναι η Kalamata Lager της Kalamata’s Beer Company.

Οι δηµιουργοί της, τα αδέλφια Πάνος και Φαίδων Θεοφιλάκος, και ο Ζήσης Καλλιµάνης, αφού µυήθηκαν εκτενώς στα µυστικά και την αλχηµεία του ζύθου, µε πειραµατισµούς και διάφορες συνταγές, κατέληξαν στην πρώτη τους ετικέτα, τη «Sura», µια Βlonde Αle 330 ml, φρέσκια, αφιλτράριστη και απαστερίωτη, µε ανοιχτό χρυσό χρώµα. Μέχρι το 2022, λειτουργούσαν ως gypsy brewery ενώ πλέον η παραγωγή γίνεται από τη δική τους µικροζυθοποιία, στην Καλαµάτα, µε την Kalamata Lager µε alc 4,6%, τη δεύτερη πρότασή τους από το 2022, να  κερδίζει ολοένα και περισσότερο τους ουρανίσκους. Αξίζει να σηµειωθεί ότι στο ζυθοποιείο, το οποίο έχει αγκαλιαστεί από την τοπική κοινωνία, γίνονται πολλά events, γευσιγνωσίες και ξεναγήσεις για τους φίλους της µπύρας.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 16 του Beer & Brunch

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα