Με πρωταγωνιστή το καλαμπόκι η νέα ετικέτα της ζυθοποιίας Αναστασίου «Ζεία»

Κοινοποίηση:

Την νέα της ετικέτα «Ζεία» λάνσαρε η Ζυθοποιία Αναστασίου, λίγο καιρό μετά από την ανακοίνωση της νέας της βαυαρικής «Helles» με όνομα «Λεμονέα», που αποκάλυψε ειδικά για το 4ο Peloponnese Beer Festival, μαρκάροντας ένα ιδιαίτερα δυναμικό κλείσιμο στο φετινό καλοκαίρι από το «μεγαλύτερο μικρό ζυθοποιείο» του Χαλανδρίου.

Πρόκειται για μια ελαφριά τραγανή, αρωματική και πικρή IPL, περιεκτικότητας 4,6% IBV με λυκίσκους «Cascade», «Ekuanot» και «El dorado» και βασικό πρωταγωνιστή τις νιφάδες καλαμποκιού που συνδυάζονται με εκλεκτές βύνες.

Η ονομασία της νέας μπύρας της ζυθοποιίας Αναστασίου, έχει μακρά ιστορία, αφού προέρχεται από το δημητριακό ζεία (γνωστού και ως ζειά ή ζέα) που συναντάται σε πλήθος αρχαίων κειμένων, και παραπέμπει στο καλαμπόκι. Η πρώτη εμφάνιση της σε κείμενο χρονολογείται ήδη από την εποχή του Ομήρου, αφού συναντάται στην Οδύσσεια, όπου σε συνδυασμό με το άσπρο κριθάρι χρησιμοποιείται ως τροφή των αλόγων(ραψ. δ, στ. 41, «πὰρ δ᾿ ἔβαλον ζειάς, ἀνὰ δὲ κρῖ λευκὸν ἔμιξαν»).

Η μικροζυθοποιία κρύβει μια ιδιαίτερη ιστορία, αφού ο ιδιοκτήτης της, Φώτης Αναστασίου ξεκίνησε την ενασχόληση του στον χώρο της μπύρας, μέσω της μικρής παμπ, Local Pub, στο Χαλάνδρι, με τη ζυθοποιία να ακολουθεί επτά χρόνια αργότερα, ακριβώς δίπλα στο μαγαζί που από την πρώτη στιγμή στήριξε έμπρακτα της ελληνικές craft μπύρες.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα