Τα αρώματα των Κυκλάδων αναδεικνύει η πρώτη Session IPA που κυκλοφόρησε η ΝΗΣΟΣ

Κοινοποίηση:

Την πρώτη της ανάλαφρη Session IPA, που διακρίνεται από ευχάριστα και αναζωογονητικά αρώματα, αλλά και το χαμηλό επίπεδο αλκοόλ (4,6%), κυκλοφόρησε η ζυθοποιία ΝΗΣΟΣ. Πρόκειται για μια ιδέα που ωρίμαζε επί χρόνια στην πολυβραβευμένη ζυθοποιία της Τήνου και εκφράζει στο έπακρο της αξίες της.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Η πρώτη Session IPA από τη ΝΗΣΟΣ που μόλις κυκλοφόρησε, παράγεται στην Τήνο, το ευλογημένο νησί του Αιόλου. Μια ιδέα που ωρίμαζε χρόνια, η δημιουργία μιας ευκολόπιοτης και ανάλαφρης IPA , με ευχάριστο και άκρως αναζωογονητικό άρωμα. Μια μπύρα με χαμηλό αλκοόλ, που εκφράζει τις αξίες του πολυβραβευμένου ελληνικού ζυθοποιείου.

Από την πρώτη γουλιά σε μεταφέρει: Σαν να περπατάς με γυμνά πόδια στην υγρή κυκλαδίτικη άμμο, με τον αέρα να φέρνει αλμυρή, θαλασσινή αύρα και μυρωδιές λεμονιού, καρπουζιού, βοτάνων και νυχτολούλουδου.

 

Ο τύπος της, Session IPA, είναι από τα πιο σύγχρονα και δημοφιλή στυλ της διεθνούς μικροζυθοποιίας. Με 4,6% αλκοόλ, ήπια πικράδα και ανάλαφρη υφή, η ΝΗΣΟΣ Easy IPA συμπληρώνει υπέροχα τρυφερές στιγμές, γέλια, και την ανεπιτήδευτη χαρά της ζωής. Έχει λαμπερό, χρυσαφένιο χρώμα και ένα μοναδικό μπουκέτο λυκίσκων, με κυρίαρχο τον Citra, που χαρίζει νότες από εσπεριδοειδή, τροπικά φρούτα και φρεσκοστυμμένο λεμόνι. Συνοδεύει ιδανικά δροσερά φρούτα αλλά και το αγαπημένο σου burger.

Το χαρακτηριστικό μωβ της χρώμα της ετικέτας της, φέρνει στο νου τις μπουκαμβίλιες των Κυκλάδων και τις ζεστές αποχρώσεις που παίρνει ο ήλιος όταν βυθίζεται στο Αιγαίο.

Διαθέσιμη σε επιλεγμένα σημεία HORECA και στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Δοκίμασέ την. Γιατί τις ωραίες στιγμές — και τις θαυμάσιες μπύρες —αξίζει να τις ζεις με όλες σου τις αισθήσεις!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Tο Οktoberfest έρχεται ξανά στο Χαλάνδρι στην αυλή της ζυθοποιίας Αναστασίου

Η μικρή ζυθοποιία των βορείων προαστίων έχει ζυθοποιήσει γερμανικού τύπου συνταγές αποκλειστικά για την εκδήλωση, καθώς θα παρουσιάσει και την νέα της συνεργατική συνταγή. Από την εκδήλωση δεν θα λείπει και ένα απολαυστικό μενού με γερμανικές λιχουδιές.

Βαρέλια παλαίωσης, the next best thing στην μπύρα

Στην επέκταση των εγκαταστάσεών της προχωράει η Μικροζυθοποιία Septem, στο πλαίσιο της οποίας σχεδιάζει να δηµιουργήσει µία κάβα για ξύλινα βαρέλια όπου θα ωριµάζουν κάποιες από τις µπύρες που παράγει.