Το σερβίρισμα μπύρας σε μικρότερα ποτήρια δίνει ώθηση στις πωλήσεις των κρασιών

Κοινοποίηση:

Η συρρίκνωση των ποτηριών φαίνεται να μειώνει την κατανάλωση μπυρών, αλλά να ωθεί τις πωλήσεις κρασιών, όπως δείχνουν τα δεδομένα νέας έρευνας του Πανεπιστημίου του Cambridge.

Συγκεκριμένα, η μελέτη εξέτασε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών σε 13 αγγλικές pubs για κάτι περισσότερο από ένα μήνα, και έδειξε πως η αποφυγή του σερβιρίσματος σε pints, αλλά σε ποτήρια χωρητικότητας 2/3 ενός pint μείωσε τις πωλήσεις μπυρών κατά 9,7%, αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις κρασιών κατά 7,2%.

Οι ερευνητές κατέληξαν ότι οι μικρότερες ποσότητες σερβιρίσματος μπύρας είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο για την μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ στην Βρετανία. Η καθηγήτρια και διευθύντρια του τμήματος ερευνών της συμπεριφοράς και της υγείας στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, Theresa Marteau, ανέφερε πως τα ευρήματα της έρευνας συμβαδίζουν με τα συμπεράσματα προηγούμενων μελετών και αποδεικνύει πως οι μικρότερες μερίδες σερβιρίσματος συμβάλουν στην μειωμένη κατανάλωση αλκοόλ και στην βελτίωση της υγείας του γενικού πληθυσμού.

Εντούτοις, οι ισχυρισμοί της έρευνας είναι διφορούμενοι, αφού ναι μεν η συρρίκνωση του ποτηριού οδήγησε στην μειωμένη κατανάλωση μπύρας, αλλά οδήγησε στην άνοδο των πωλήσεων κρασιού. Έτσι, μπορεί το συγκεκριμένο μέτρο να οδηγεί πράγματι τους καταναλωτές σε μικρότερη κατάποση μπυρών, όμως τους ωθεί σε ποτά με μεγαλύτερη περιεκτικότητα αλκοόλ.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Προτεινόμενα