Προχωράει την μετάβαση στην αναγεννητική καλλιέργεια η Carlsberg με νέα ειδική ετικέτα

Κοινοποίηση:

Ένα ακόμα σημαντικό βήμα για την υλοποίηση της στρατηγικής βιωσιμότητας, Together Towards ZERO and Beyond, πραγματοποίησε ο όμιλος Carlsberg σε συνεργασία με τις εταιρείες DLG και Viking Malt, από τις οποίες θα προμηθευτεί βύνες κριθαριού καλλιεργημένες με μεθόδους αναγεννητικής γεωργίας για την παραγωγή μιας ειδικής μπύρας που θα κυκλοφορήσει το 2025.

Στόχος της στρατηγικής βιωσιμότητας της Carlsberg είναι μέχρι και το 2040 οι πρώτες ύλες της να καλλιεργούνται αποκλειστικά με πρακτικές αναγεννητικής γεωργίας, όπως κάλυψη του εδάφους για το 95% του έτους, τουλάχιστον τρεις σοδειές από το ίδιο χωράφι κατά την διάρκεια πέντε περιόδων συγκομιδής και χρήση μόνο της αναγκαίας ποσότητας φυτοφαρμάκων και εντομοκτόνων.

Η ειδική μπύρα που θα παρασκευάσει η Carlsberg Denmark στις αρχές του νέου έτους θα εμπεριέχει τους καρπούς τις πρώτης σοδειάς των βυνών κριθαριού καλλιεργημένων με πρακτικές αναγεννητικής γεωργίας από δύο χωράφια συνολικής έκτασης 1.000 στρεμμάτων στην Νέα Ζηλανδία. Από την συγκεκριμένη παρτίδα η Carlsberg αναμένει να λάβει περίπου 500 τόνους βυνών στις ζυθοποιίες της στην Κοπεγχάγη και την Fredericia, όγκος ο οποίος μεταφράζεται σε παραγωγή 3,3 εκατ. λίτρων μπύρας.

Πέρα από την ειδική ετικέτα της Carlsberg που θα περιέχει 100% βύνες κριθαριού καλλιεργημένων με αναγεννητικές πρακτικές, μέρος της συγκεκριμένης παρτίδας θα αξιοποιηθεί και για την παρασκευή της Carlsberg Pilsner, με τον στόχο να είναι σταδιακά και αυτή να αποτελείται εξ ολοκλήρου από αναγεννητικά καλλιεργημένες πρώτες ύλες, οι οποίες όπως αναφέρει ο δανέζικος κολοσσός ανταποκρίνονται ακριβώς στα ίδια πρότυπα ποιότητας και έχουν την ίδια γεύση με τις παραδοσιακές βύνες.

Η Δανία δεν είναι η πρώτη χώρα όπου η Carlsberg δοκιμάζει την μετάβαση στις συγκεκριμένες βύνες κριθαριού, αφού αντίστοιχα προϊόντα έχουν κάνει την εμφάνιση τους στην Αγγλία, στην Γαλλία και την Φινλανδία. Ο CEO της Carlsberg Denmark, Peter Haahr Nielsen, τόνισε ότι περίπου το ¼ των ρύπων διοξειδίου της εταιρείας προέρχεται από την καλλιέργεια για την προμήθεια των απαραίτητων πρώτων υλών που απαιτούνται για την παραγωγή των προϊόντων της και για αυτό θεωρεί ότι υπάρχουν σημαντικές προοπτικές για την υιοθέτηση πρακτικών αναγεννητικής καλλιέργειας, η οποία προσφέρει παράλληλα μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στην ξηρασία. Περαιτέρω, υπογράμμισε ότι ανάπτυξη της νέας ειδικής ετικέτας θα επιτρέψει στην εταιρεία να αποκτήσει μια καλύτερη εικόνα για τις μεθόδους ανάπτυξης και προώθησης της συγκεκριμένης κατηγορίας μπυρών.

Πληροφορίες από Webwire

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Αυγουστιάτικες Beer Stories που ταιριάζουν γάντι με ήλιο, παρέα και ήρεμη θάλασσα

Ενα ξεχωριστό, καλοκαιρινό αφιέρωμα με τίτλο «Beer Stories» ετοίμασε η ομάδα του Beer & Brunch. Άλλωστε καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει ήλιος, θάλασσα… και φυσικά παγωμένη μπύρα με την ελληνική ζυθοποιία -και την craft σκηνή στην πρώτη γραμμή- να έχει γνωρίσει εντυπωσιακή άνθιση, παρουσιάζοντας νέα αρώματα, ιδιαίτερα στυλ και τολμηρές γευστικές προτάσεις. Την ίδια στιγμή, που οι μεγάλες ελληνικές ζυθοποιίες συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικές αξίες που αγαπήθηκαν από γενιές.

Πρωταθλήτρια στην κατανάλωση μη-αλκοολούχων μπυρών η Γερμανία

Οι Γερμανοί καταναλωτές φαίνεται πως πρωταγωνιστούν στην κατανάλωση μη αλκοολούχων μπυρών παγκοσμίως, με το 40% να έχει καταναλώσει κάποια ετικέτα άνευ αλκοόλ το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα με νέα έρευνα της IWSR Bevtrac.