Προχωράει την μετάβαση στην αναγεννητική καλλιέργεια η Carlsberg με νέα ειδική ετικέτα

Κοινοποίηση:

Ένα ακόμα σημαντικό βήμα για την υλοποίηση της στρατηγικής βιωσιμότητας, Together Towards ZERO and Beyond, πραγματοποίησε ο όμιλος Carlsberg σε συνεργασία με τις εταιρείες DLG και Viking Malt, από τις οποίες θα προμηθευτεί βύνες κριθαριού καλλιεργημένες με μεθόδους αναγεννητικής γεωργίας για την παραγωγή μιας ειδικής μπύρας που θα κυκλοφορήσει το 2025.

Στόχος της στρατηγικής βιωσιμότητας της Carlsberg είναι μέχρι και το 2040 οι πρώτες ύλες της να καλλιεργούνται αποκλειστικά με πρακτικές αναγεννητικής γεωργίας, όπως κάλυψη του εδάφους για το 95% του έτους, τουλάχιστον τρεις σοδειές από το ίδιο χωράφι κατά την διάρκεια πέντε περιόδων συγκομιδής και χρήση μόνο της αναγκαίας ποσότητας φυτοφαρμάκων και εντομοκτόνων.

Η ειδική μπύρα που θα παρασκευάσει η Carlsberg Denmark στις αρχές του νέου έτους θα εμπεριέχει τους καρπούς τις πρώτης σοδειάς των βυνών κριθαριού καλλιεργημένων με πρακτικές αναγεννητικής γεωργίας από δύο χωράφια συνολικής έκτασης 1.000 στρεμμάτων στην Νέα Ζηλανδία. Από την συγκεκριμένη παρτίδα η Carlsberg αναμένει να λάβει περίπου 500 τόνους βυνών στις ζυθοποιίες της στην Κοπεγχάγη και την Fredericia, όγκος ο οποίος μεταφράζεται σε παραγωγή 3,3 εκατ. λίτρων μπύρας.

Πέρα από την ειδική ετικέτα της Carlsberg που θα περιέχει 100% βύνες κριθαριού καλλιεργημένων με αναγεννητικές πρακτικές, μέρος της συγκεκριμένης παρτίδας θα αξιοποιηθεί και για την παρασκευή της Carlsberg Pilsner, με τον στόχο να είναι σταδιακά και αυτή να αποτελείται εξ ολοκλήρου από αναγεννητικά καλλιεργημένες πρώτες ύλες, οι οποίες όπως αναφέρει ο δανέζικος κολοσσός ανταποκρίνονται ακριβώς στα ίδια πρότυπα ποιότητας και έχουν την ίδια γεύση με τις παραδοσιακές βύνες.

Η Δανία δεν είναι η πρώτη χώρα όπου η Carlsberg δοκιμάζει την μετάβαση στις συγκεκριμένες βύνες κριθαριού, αφού αντίστοιχα προϊόντα έχουν κάνει την εμφάνιση τους στην Αγγλία, στην Γαλλία και την Φινλανδία. Ο CEO της Carlsberg Denmark, Peter Haahr Nielsen, τόνισε ότι περίπου το ¼ των ρύπων διοξειδίου της εταιρείας προέρχεται από την καλλιέργεια για την προμήθεια των απαραίτητων πρώτων υλών που απαιτούνται για την παραγωγή των προϊόντων της και για αυτό θεωρεί ότι υπάρχουν σημαντικές προοπτικές για την υιοθέτηση πρακτικών αναγεννητικής καλλιέργειας, η οποία προσφέρει παράλληλα μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στην ξηρασία. Περαιτέρω, υπογράμμισε ότι ανάπτυξη της νέας ειδικής ετικέτας θα επιτρέψει στην εταιρεία να αποκτήσει μια καλύτερη εικόνα για τις μεθόδους ανάπτυξης και προώθησης της συγκεκριμένης κατηγορίας μπυρών.

Πληροφορίες από Webwire

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Γερμανική startup εκμεταλλεύεται τα κατάλοιπα της παραγωγής μπύρας για μείωση περιβαλλοντικών ρύπων

Η γερμανική startup HopfON, ακολουθώντας το παράδειγμα του οργανισμού Society of Hop Research στην Βαυαρία, επιχειρεί να εκμεταλλευτεί τα κατάλοιπα της διαδικασίας παραγωγής μπύρας μέσω

Σε premium και μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας

Στις πολυτελείς και τις μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν οι κολοσσοί της βιομηχανίας της μπύρας, Heineken και Molson Coors προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες