Στα 1,11 τρισ. ευρώ εκτιμάται αξία της παγκόσμιας αγοράς μπύρας μέχρι το 2032

Κοινοποίηση:

Εκτόξευση της παγκόσμιας αγοράς μπύρας στα 1,11 τρισ. ευρώ μέχρι και το 2032, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 4,03% για την περίοδο αναφοράς 2024-32 προβλέπει νέα μελέτη της ερευνητικής εταιρείας Fortune Business Insights.

Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του κλάδου αναμένεται να διαδραματίσει η βελτίωση των οικονομικών συνθηκών στην Ασία και την Νότια Αμερική, και η ανάπτυξη του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος αναπτυσσόμενων χωρών που έχουν οδηγήσει σε αύξηση της αγοραστικής δυνατότητας των πελατών, και ως εκ τούτου της κατά κεφαλήν κατανάλωσης.

Φυσικά, η μπύρα παραμένει, και θα συνεχίσει να αποτελεί, ένα ποτό που έχει την τιμητική του σε κοινωνικές εκδηλώσεις και γιορτές. Η τάση για μπύρες με έντονες γεύσεις έχει επιτρέψει στην βιομηχανία να διατηρήσει την επαφή της με τους νεότερους καταναλωτές, και με άτομα που επιθυμούν κάτι το διαφορετικό. Οι νέοι έλκονται από τις μπύρες και λόγω της χαμηλής τους περιεκτικότητας σε αλκοόλ, με την υγιεινή διατροφή και την μετριοπαθή κατανάλωση να αποτελούν τάσεις που αυξάνουν όλο και περισσότερο το αποτύπωμα τους στην αλυσίδα φαγητού και ποτών. Τέλος, δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να υποτιμάται η μεγάλη δυναμική που αποκτούν οι μπύρες άνευ ή με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ.

Το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς προβλέπεται να διατηρήσει η Ευρώπη, όπου η μπύρα αποτελεί ένα αναπόσπαστο μέρος της πολιτιστικής κληρονομιάς και της διατροφής πολλών χωρών. Στην Ευρώπη έχουν την έδρα τους και κορυφαίοι παραγωγοί μπύρας, όπως οι τρεις «μεγάλες δυνάμεις», Ab InBev, Heineken και η Carlsberg. Τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται αρκετές νέες μικροζυθοποιίες, που προσφέρουν στον κλάδο σημαντικές δυνατότητες καινοτομίας, και αποτρέπουν μια κατάσταση στασιμότητας, που θα φρέναρε σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη του κλάδου.

Δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μπύρας κατά την Fortune Business Insights θα αποτελέσει η Ασία, με την Κίνα και την Ινδία να αποτελούν «οδηγούς» αυτής της ανόδου. Τη σημασία της αγοράς της Ασίας έχει εντοπίσει και η κορυφαία από άποψη πωλήσεων παραγωγός μπύρας στον κόσμο Ab InBev, η οποία τονίζει ότι πρόκειται για την πλέον ταχύτερα αναπτυσσόμενη παγκοσμίως, και πως μέχρι και το τέλος της περιόδου αναφοράς 2014-2025 αναμένει πως θα έχει συμβάλει κατά 53% στην συνολική άνοδο του κλάδου. Οι Ασιάτες φαίνεται πως ανοίγονται σταδιακά περισσότερο στις ιδιαίτερες γευστικές προτάσεις και στις πολυτελείς ετικέτες της Δύσης.

Για χάρη της έρευνας η Fortune Business Insights εξέτασε μερικές από τις σημαντικότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μπύρας, μεταξύ αυτών τις Ab InBev, Heineken, Carlsberg, Diageo, Molson Coors, Asahi και Boston Beer.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Μπύρα και όχι πια κρασί το πιο αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων

«Για πρώτη φορά, η µπύρα παίρνει την πρώτη θέση ως το αγαπηµένο αλκοολούχο ποτό των Γάλλων» ανακοίνωσε ο Sylvain Dadé, συνιδρυτής του πρακτορείου Sowine, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης που παρουσίασε στις 29 Μαρτίου τα αποτελέσµατα µιας έρευνας που διεξήχθη διαδικτυακά τον ∆εκέµβριο του 2021 από την Dynata (µε 1.015 άτοµα ηλικίας 18 έως 65 ετών, που θεωρείται αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσµού).