Η τεχνητή νοημοσύνη αρωγός στη βελτίωση της γεύσης της μπύρας

Κοινοποίηση:

Οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης φαίνεται πως θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον της βιομηχανίας του ζύθου. Επιστήμονες ανά τον κόσμο ήδη έχουν ξεκινήσει να αξιοποιούν μοντέλα τεχνητής μάθησης, όχι μόνο για να επιτύχουν την καλύτερη δυνατή γεύση, αλλά για να προβλέψουν την αντίδραση των καταναλωτών.

Πιο συγκεκριμένα, η Αυστραλή επιστήμονας Niusha Shafiabady μέσω αλγορίθμων εξετάζει διάφορους παράγοντες που συνδέονται με την ποιότητα της μπύρας, όπως η διάρκεια παραμονής του αφρού στη κορυφή ή το pH του ποτού. Αναλύοντας 284 διαφορετικά αρχεία δεδομένων που αφορούν τη γραμμή παραγωγής, η Αυστραλή έχει καταφέρει φαινομενικά να βρει τα στοιχεία εκείνα που απαιτούνται για την παρασκευή της ιδανικής μπύρας.

Οι αλγόριθμοι της Shafiabady εξέτασαν δεδομένα από 36 παραμέτρους, όπως την διαδικασία φιλτραρίσματος, τις θερμοκρασίες που επικρατούσαν στα διάφορα στάδια της παραγωγής, την περιεκτικότητα σε αλκοόλ, την πικράδα και πολλά ακόμα δεδομένα. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «Ο παραγωγός ήθελε να επιλέξει ποιο είδος λυκίσκου ή σιταριού να επιλέξει, γνωρίζοντας ότι αποθηκεύονται σε διαφορετικά σιλό. Μέσω του AI κατάφερα να αναπαραστήσω τα χαμένα δεδομένα, γνωστοποιώντας στον παραγωγό τις παραμέτρους που είναι πιο σημαντικές για την παραγωγή ποιοτικής μπύρας και το πόσο γευστικό εν τέλει θα είναι το τελικό προϊόν, χωρίς καν να έχει παραχθεί ακόμα».

Η Shafiabady δεν είναι η μόνη που έχει αντιληφθεί τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνητή νοημοσύνη στους ζυθοποιούς. Στο Βέλγιο, ομάδα επιστημόνων μέσω χημικών και αισθητικών αναλύσεων 250 διαφορετικών ετικετών εκπαιδεύουν μοντέλο μηχανικής μάθησης, ώστε να μπορούν να προβλέψουν την γεύση της παραγόμενης μπύρας και της πιθανής απήχησης τους στους καταναλωτές. Μέσω του επιστημονικού τους άρθρου «Προβλέποντας και βελτιώνοντας τη σύνθετη γεύση της μπύρας μέσω της μηχανικής μάθησης», υποστηρίζουν ότι για κάθε μπύρα εξετάζουν περισσότερες από 200 χημικές ιδιότητες, και έπειτα προχωρούν σε ανάλυση με τη βοήθεια ενός πάνελ ειδικών που δοκιμάζουν τα αποτελέσματα, και χαρτογραφούν δεδομένα από παραπάνω από 180 χιλιάδες κριτικές πελατών μέσω 10 διαφορετικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης.

Πληροφορίες Hello Future

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Προτεινόμενα

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.