Στο χείλος του γκρεμού οι καλλιεργητές κριθαριού στις ΗΠΑ ελέω δασμών και μειωμένης κατανάλωσης

Κοινοποίηση:

«Συναγερμός» έχει ηχήσει για του καλλιεργητές κριθαριού στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού για τον πιθανό αντίκτυπο των δασμών του Ντόναλντ Τράμπ. Την ίδια στιγμή η κατανάλωση μπύρας ακολουθεί καθοδική πορεία επηρεάζοντας σημαντικά τα έσοδα των παραγωγών.

Όπως αναφέρει στο Reuters, ο Αμερικάνος αγρότης και αντιπρόεδρος της Εθνικής Ένωσης Καλλιεργητών Κριθαριού, Mitch Konen, υπάρχει διάχυτη ανησυχία στον κλάδο ότι πιθανή επιβολή δασμών θα στερήσει από τους παραγωγούς σημαντικές αγορές και θα αυξήσει ακόμα περισσότερο το κόστος καλλιέργειας. Κατά τον Konen, τα ήδη στενά οικονομικά περιθώρια των αγροτών σε συνδυασμό με τον πιθανό αντίκτυπο των δασμών δημιουργούν ερωτηματικά σε πολλούς παραγωγούς για το αν θα μπορέσουν να επιβιώσουν.

Ενδεικτικά, σχεδόν το μισό παραγόμενο κριθάρι του Konen, έχει μέχρι σήμερα ως τελικό προορισμό το Μεξικό, όπου αξιοποιείται για παραγωγή μπύρας, όπως η Modelo και η Corona. Εξάλλου, η χώρα της Λατινικής Αμερικής είναι η τρίτη μεγαλύτερη εισαγωγέας κριθαριού από τις ΗΠΑ και ένας από τους σημαντικότερους εισαγωγείς βυνών κριθαριού. Σε περίπτωση που το Μεξικό προχωρήσει σε ανταποδοτική επιβολή δασμών  προς τις ΗΠΑ ή στραφεί προς άλλους εμπορικούς συνεργάτες, για αγρότες όπως ο Konen αυτό θα είναι καταστροφικό.

Από την άλλη, ο Καναδάς, ο σημαντικότερος προορισμός για βύνες κριθαριού ήδη έχει προβεί στην επιβολή δασμών στο αμερικανικό κριθάρι και σε άλλα αγροτικά αγαθά των ΗΠΑ, γεγονός που κατά τον οικονομολόγο στο Πανεπιστήμιο της Βορείου Ντακότα, Frayne Olson, μπορεί να αποδεκατίσει τις εξαγωγές κριθαριού προς τον Καναδά. Με τη σειρά του, ο αντιπρόεδρος της ένωσης παραγωγών Montana Grain Growers Association, Steve Sheffels, τόνισε ότι ήδη οι αγρότες παράγουν περισσότερο κριθάρι από ότι μπορούν να καταναλώσουν, και η απώλεια σημαντικών εμπορικών συνεταίρων θα οδηγήσει στε έντονο ανταγωνισμό για μικρό αριθμό αγοραστών.

Υπενθυμίζεται, ότι η κατανάλωση μπύρας στις ΗΠΑ βρέθηκε το 2024 σε χαμηλό 40ετίας , με τους Αμερικάνους καταναλωτές να στρέφονται προς άλλες κατηγορίες αλκοολούχων ποτών.

Πληροφορίες από Reuters

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Η AB InBev προχωράει σε επενδύσεις άνω των 20 εκατ. δολαρίων στο Μιζούρι των ΗΠΑ. Αυτές θα εστιάσουν στην αναβάθμιση του εξοπλισμού συσκευασίας και παραγωγής μπύρας στις εγκαταστάσεις της AB InBev στο Arnold και στο St. Louis.

Το 94% των καταναλωτών μπυρών άνευ στη Βρετανία πίνει αλκοόλ

Το 94% του συνόλου των καταναλωτών μπυρών άνευ πίνει επίσης και ποτά με αλκοόλ σύμφωνα με έρευνα της ζυθοποιίας Athletic και της συμβουλευτικής εταιρείας KAM Insight. Παράλληλα, μόνο το 27% όσων καταναλώνουν αλκοόλ στις κοινωνικές τους εξόδους πίνει αποκλειστικά μη αλκοολούχες μπύρες.

Προτεινόμενα

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.

Ταξιδεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο η μπύρα Mythos

Ταξιδεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο η μπύρα Mythos

Η Carlsberg Britvic φέρνει μια γεύση από την Ελλάδα στους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου αυτή την άνοιξη, με την κυκλοφορία της εμβληματικής μπύρας ελληνικού τύπου Mythos.