Η Birra Moretti εκθρόνισε την Carling ως κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία

Κοινοποίηση:

Η Ιταλική θυγατρική της Heineken, Bira Moretti, εδραιώνεται ως η κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία, αρπάζοντας τα «σκήπτρα» από την Carling, έπειτα από την αύξηση των πωλήσεων της κατά 9,6% στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, γεγονός που μεταφράζεται σε 246,7 εκατομμύρια λίρες, όπως αναφέρει η αναλυτική εταιρεία CGA.

Την ίδια ώρα η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Carling, Molson Coors, ακολουθεί μια πτωτική πορεία, παρότι προχώρησε σε μια επένδυση 10 εκατομμυρίων λιρών στην ζυθοποιία της, Tadcaster brewery, σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει την εμπορική επιτυχία των brands της, και μολονότι κινήθηκε υψηλότερα από το προβλεπόμενο στο πρώτο τρίμηνο του έτους, χάρη στην επιτυχία της θυγατρικής της, Madri lager.

Σε δηλώσεις της στην πλατφόρμα the drinks business, η διευθύντρια του τμήματος των βρετανικών brands μπυρών της Heineken, Veronica Sica, ανέφερε ότι τα τελευταία χρόνια οι Μεσογειακές lager, και ιδιαίτερα αυτές με προέλευση από την Ισπανία και την Ιταλία, βιώνουν θεαματική άνοδο, ελέω της μεταστροφής του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για νέες επιλογές και για μειωμένη, αλλά ποιοτικότερη κατανάλωση.

Βλέποντας την Bira Moretti να κερδίζει έδαφος  στις προτιμήσεις των Άγγλων καταναλωτών, η Heineken πρόσφατα προχώρησε σε μια διαφημιστική καμπάνια αξίας πολλών εκατομμυρίων, που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, προωθητικές ενέργειες στην τηλεόραση και τα social media, ενώ η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε την νέα της ετικέτα, Sale di Mare, μια αφιλτράριστη premium lager που εμπεριέχει αλάτι από τις Ιταλικές θάλασσες.

Η επιτυχία της Birra Moretti έρχεται λίγο καιρό μετά από το υποτονικό πρώτο εξάμηνο της Heineken, που είδε τις μετοχές της να χάνουν το 10% της αξίας τους, με τον Ολλανδικό κολοσσό να σημειώνει αύξηση 2,1% στις πωλήσεις του, έναντι του προβλεπόμενου 3,2%, και μόλις 12,5% στα λειτουργικά του έσοδα, χαμηλότερα δηλαδή από το αναμενόμενο 13,2%.

Με πληροφορίες από the drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Στρατηγικές συνεργασίες της Heineken για επίτευξη των μακροπρόθεσμων κλιματικών της στόχων

Σε τρεις νέες στρατηγικές συνεργασίες προχώρησε η Heineken, σε μια απόπειρα να εκμηδενίσει τους ρύπους των ζυθοποιείων της μέχρι το 2030. Συγκεκριμένα, η κορυφαία παραγωγός

Αναβάθμιση μέσω επενδύσεων για την Corfu Beer

Aπό τη Δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), με επενδυτικό σχέδιο συνολικού προϋπολογισμού 200.000 ευρώ  χρηματοδοτήθηκε η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία «Corfu Beer».