Νέα αφιλτράριστη μπύρα από την Κερκυραϊκή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία ανακοίνωσε την νέα της μπύρα «Corfu Beer Αφιλτράριστη», μιας ετικέτας που, όπως αναφέρει, έρχεται να θυμίσει τα παλιά, όντας «αφιλτράριστη, ζωντανή, αληθινή».

Η «Corfu Beer Αφιλτράριστη» είναι μια μπύρα με πλούσια γεύση από δημητριακά, με έντονα, επιβλητικά αρώματα και γεμάτο σώμα από ευεργετικά φυσικά συστατικά, παρέχοντας στο ποτήρι του καταναλωτή την απόλυτη εμπειρία ενός μικροζυθοποιιού, και την «απόλυτη εμπειρία ζυθοποίισης».

Η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία αποτελεί μια από τις σημαντικότερες μικροζυθοποιίες των Ελληνικών νησιών, και εκ καταβολής της ίδρυσης της το 2006 από τον Σπύρο Καλούδη και τον γιο του Θανάση,έχει ως στόχο την καινοτομία, πάντα, όμως, με σεβασμό στην παράδοση και τον πολιτισμού της Κέρκυρας, με αποστολή, όπως αναφέρει, να προσδώσει αξία στις μπύρες της και να φέρει την υπερηφάνεια των κατοίκων του όμορφου νησιού του Ιονίου.

Για την παραγωγή των φρέσκων μπυρών του το ζυθοποιείο χρησιμοποιεί κατά 98% Ελληνική βύνη από κριθάρι ή σιτάρι, λυκίσκο, μαγιά και νερό, συστατικά στα οποία οφείλει την χαρακτηριστική γεύση και τα έντονα αρώματα που συνοδεύουν τις ετικέτες τις, και τις έχουν κάνει να ξεχωρίσουν στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

O αμερικανικός κολοσσός Constellation Brands μείωσε τις προβλέψεις πωλήσεων του για το 2025

Η Constellation Brands αναφέρει πως εκτιμάει μείωση των οργανικών καθαρών της πωλήσεων για το σύνολο του έτους της τάξεως του 4-6%, έναντι των νωρίτερων εκτιμήσεων της για μέγιστη μείωση έως 2%.

Αναβάθμιση μέσω επενδύσεων για την Corfu Beer

Aπό τη Δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), με επενδυτικό σχέδιο συνολικού προϋπολογισμού 200.000 ευρώ  χρηματοδοτήθηκε η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία «Corfu Beer».