Στα 16 δισ. ευρώ η αξία της αγοράς μπύρας της Αγγλίας, κυριαρχία των lager

Κοινοποίηση:

Στα 16 δις ευρώ έφτασε η αξία της βιομηχανίας μπύρας στην Αγγλία, με περίπου 17 εκατ. εκατόλιτρα, ήτοι 3 δις ποτήρια, να σερβίρονται στις βρετανικές pubs, όπως έδειξε η τρίτη ετήσια έκθεση αγοράς της Heineken UK.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στις προτιμήσεις των Βρετανών έχουν οι lager, που κατέχουν το 28% του συνολικού μεριδίου της αγοράς, με τις ισπανικές lager να είναι αυτές που σημείωσαν την μεγαλύτερη άνοδο κατά την διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, αυξάνοντας την αξία τους κατά 27%, και αποτελώντας 1 στα 4 ποτήρια World και Premium lager που καταναλώθηκαν στις pubs και τα μπαρ της Αγγλίας.

Μεταξύ των σημαντικότερων ευρημάτων της έκθεσης της Heineken ήταν και η άνοδος της τάξεως του 40% στην αξία των μη αλκοολούχων και των χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ μπυρών, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά την παγκόσμια τάση για στροφή στις πιο υγιεινές επιλογές. Παρότι ακόμα κατέχουν, μόλις, το 1% της αγοράς δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ότι αποτελούν μια ενδιαφέρουσα προοπτική .

Ο διευθυντής πωλήσεων της Heineken UK, Will Rice, ανέφερε πως η έκθεση αγοράς της εταιρείας αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τις pubs της Μεγάλης Βρετανίας, αφού ρίχνει φως στις αλλαγές των συνηθειών των καταναλωτών, και στις κατηγορίες μπυρών, στις οποίες θα πρέπει να εστιάσουν. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η μπύρα παραμένει με σημαντική διαφορά το αγαπημένο ποτό των Άγγλων και παρουσιάζει αρκετούς λόγους αισιοδοξίας.

Με πληροφορίες από pubandbar.com και morningadvertiser.co.uk

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα