Στα 16 δισ. ευρώ η αξία της αγοράς μπύρας της Αγγλίας, κυριαρχία των lager

Κοινοποίηση:

Στα 16 δις ευρώ έφτασε η αξία της βιομηχανίας μπύρας στην Αγγλία, με περίπου 17 εκατ. εκατόλιτρα, ήτοι 3 δις ποτήρια, να σερβίρονται στις βρετανικές pubs, όπως έδειξε η τρίτη ετήσια έκθεση αγοράς της Heineken UK.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στις προτιμήσεις των Βρετανών έχουν οι lager, που κατέχουν το 28% του συνολικού μεριδίου της αγοράς, με τις ισπανικές lager να είναι αυτές που σημείωσαν την μεγαλύτερη άνοδο κατά την διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, αυξάνοντας την αξία τους κατά 27%, και αποτελώντας 1 στα 4 ποτήρια World και Premium lager που καταναλώθηκαν στις pubs και τα μπαρ της Αγγλίας.

Μεταξύ των σημαντικότερων ευρημάτων της έκθεσης της Heineken ήταν και η άνοδος της τάξεως του 40% στην αξία των μη αλκοολούχων και των χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ μπυρών, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά την παγκόσμια τάση για στροφή στις πιο υγιεινές επιλογές. Παρότι ακόμα κατέχουν, μόλις, το 1% της αγοράς δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ότι αποτελούν μια ενδιαφέρουσα προοπτική .

Ο διευθυντής πωλήσεων της Heineken UK, Will Rice, ανέφερε πως η έκθεση αγοράς της εταιρείας αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τις pubs της Μεγάλης Βρετανίας, αφού ρίχνει φως στις αλλαγές των συνηθειών των καταναλωτών, και στις κατηγορίες μπυρών, στις οποίες θα πρέπει να εστιάσουν. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η μπύρα παραμένει με σημαντική διαφορά το αγαπημένο ποτό των Άγγλων και παρουσιάζει αρκετούς λόγους αισιοδοξίας.

Με πληροφορίες από pubandbar.com και morningadvertiser.co.uk

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Στα 31,42 εκατ. ο τζίρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης το 2024, στα σκαριά νέα μονάδα κυτοποιίας

Στα 31,42 εκατ. ευρώ, παρά τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, ανήλθε ο τζίρος της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης για το 2024, επιβεβαιώνοντας τη θέση της εταιρείας ως ηγέτιδας δύναμης στην ελληνική βιομηχανία μπύρας.