H Σκωτία εξετάζει την απαγόρευση των λογοτύπων στα ποτήρια μπύρας

Κοινοποίηση:

Η κυβέρνηση της Σκωτίας εξετάζει σθεναρά το ενδεχόμενο να απαγορεύσει στις ζυθοποιούς εταιρείες την τοποθέτηση των λογοτύπων τους στα ποτήρια μπύρας και σε merchandise, σε μια προσπάθεια να φρενάρει την υπερβολική κατανάλωση.

Ο Υπουργικός Γραμματέας για θέματα Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Σκωτίας, Neil Gray ανέφερε σε ομιλία του από το βήμα του κοινοβουλίου της βρετανικής χώρας πως παρότι υπάρχει πληθώρα απόψεων σχετικά με το θέμα της διαφήμισης και της προώθησης των αλκοολούχων ποτών, η κυβέρνηση θα λάβει την καλύτερη δυνατή απόφαση λαμβάνοντας υπόψιν τόσο τους προβληματισμούς των εταιρειών της βιομηχανίας, όσο και των υγειονομικών.

Παράλληλα, ο Gray τόνισε ότι θα δώσει στον οργανισμό υγείας Public Health Scotland την έγκριση για την διεξαγωγή έρευνας των πιθανών επιλογών για την μείωση της έκθεσης σε διαφημίσεις σχετικά με το αλκοόλ.

Αν τελικά η κυβέρνηση της Σκωτίας αποφασίσει να απαγορεύσει τα λογότυπα των εταιρειών από τα ποτήρια μπύρας και αποτρέψει το merchandise στους παραγωγούς, φαινομενικά θα επιτύχει την μείωση των ατόμων που εκτίεθενται σε επωνυμίες αλκοολούχων ποτών.

Εντούτοις, το μέτρο αυτό δεν φαίνεται να αρέσει στους παραγωγούς, με την ΣΕΟ της ένωσης ζυθοποιών British Beer & Pub Association, Emma McClarkin να δηλώνει πως η πρόταση του συγκεκριμένου μέτρου την «εξέπληξε» και πως η έρευνα θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν της όλες τις ενδείξεις, συμπεριλαμβανομένου του πιθανού οικονομικού αντίκτυπου της απόφασης, των αυστηρών μέτρων προστασίας που ήδη βρίσκονται σε ισχύ και της ζημιάς που μπορεί να προκαλέσει σε αρκετούς τομείς, όπως σε αθλητικούς συλλόγους, σε πολιτιστικές διοργανώσεις και στις δημόσιες μεταφορές.

Την απόφαση για την διεξαγωγή της έρευνας ώθησε η αποκάλυψη ότι οι θάνατοι που σχετίζονται με αλκοόλ στην Σκωτία έφτασαν σε νέο υψηλό το 2023.

Με πληροφορίες από the drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Εγκρίθηκε η ανάπλαση των ιστορικών εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στην Θεσσαλονίκη

«Πράσινο φως» για την υλοποίηση της ανάπλασης των εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στη Θεσσαλονίκη, αφού μέσω της έκδοσης του Προεδρικού Διατάγματος (ΦΕΚ Δ’ 805/2024)