H Σκωτία εξετάζει την απαγόρευση των λογοτύπων στα ποτήρια μπύρας

Κοινοποίηση:

Η κυβέρνηση της Σκωτίας εξετάζει σθεναρά το ενδεχόμενο να απαγορεύσει στις ζυθοποιούς εταιρείες την τοποθέτηση των λογοτύπων τους στα ποτήρια μπύρας και σε merchandise, σε μια προσπάθεια να φρενάρει την υπερβολική κατανάλωση.

Ο Υπουργικός Γραμματέας για θέματα Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Σκωτίας, Neil Gray ανέφερε σε ομιλία του από το βήμα του κοινοβουλίου της βρετανικής χώρας πως παρότι υπάρχει πληθώρα απόψεων σχετικά με το θέμα της διαφήμισης και της προώθησης των αλκοολούχων ποτών, η κυβέρνηση θα λάβει την καλύτερη δυνατή απόφαση λαμβάνοντας υπόψιν τόσο τους προβληματισμούς των εταιρειών της βιομηχανίας, όσο και των υγειονομικών.

Παράλληλα, ο Gray τόνισε ότι θα δώσει στον οργανισμό υγείας Public Health Scotland την έγκριση για την διεξαγωγή έρευνας των πιθανών επιλογών για την μείωση της έκθεσης σε διαφημίσεις σχετικά με το αλκοόλ.

Αν τελικά η κυβέρνηση της Σκωτίας αποφασίσει να απαγορεύσει τα λογότυπα των εταιρειών από τα ποτήρια μπύρας και αποτρέψει το merchandise στους παραγωγούς, φαινομενικά θα επιτύχει την μείωση των ατόμων που εκτίεθενται σε επωνυμίες αλκοολούχων ποτών.

Εντούτοις, το μέτρο αυτό δεν φαίνεται να αρέσει στους παραγωγούς, με την ΣΕΟ της ένωσης ζυθοποιών British Beer & Pub Association, Emma McClarkin να δηλώνει πως η πρόταση του συγκεκριμένου μέτρου την «εξέπληξε» και πως η έρευνα θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν της όλες τις ενδείξεις, συμπεριλαμβανομένου του πιθανού οικονομικού αντίκτυπου της απόφασης, των αυστηρών μέτρων προστασίας που ήδη βρίσκονται σε ισχύ και της ζημιάς που μπορεί να προκαλέσει σε αρκετούς τομείς, όπως σε αθλητικούς συλλόγους, σε πολιτιστικές διοργανώσεις και στις δημόσιες μεταφορές.

Την απόφαση για την διεξαγωγή της έρευνας ώθησε η αποκάλυψη ότι οι θάνατοι που σχετίζονται με αλκοόλ στην Σκωτία έφτασαν σε νέο υψηλό το 2023.

Με πληροφορίες από the drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Άνοιξε επίσημα το καινοτόμο ζυθοποιείο της Carlsberg στην Κίνα

Ο όμιλος Carlsberg ανακοίνωσε τα επίσημα εγκαίνια του 27ου ζυθοποιείου της στην Κίνα, και συγκεκριμένα στην πόλη Φοσάν, την «Πρωτεύουσα νερού της Κίνας», συνεχίζοντας την στρατηγική τoυ Δανού κολοσσού σε αναπτυσσόμενες αγορές.

Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι

Εγκρίθηκε η ανάπλαση των ιστορικών εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στην Θεσσαλονίκη

«Πράσινο φως» για την υλοποίηση της ανάπλασης των εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στη Θεσσαλονίκη, αφού μέσω της έκδοσης του Προεδρικού Διατάγματος (ΦΕΚ Δ’ 805/2024)