Οι μπύρες ωθούν σε θετική τροχιά τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού Constellation Brands

Κοινοποίηση:

Σε θετική τροχιά βρίσκονται οι πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού Constellation Brands, της νούμερο 1 παρόχου μπύρας στην αγορά των ΗΠΑ, που ανήλθαν στα 2,92 δισ. ευρώ (+3%) για το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Τα νούμερα αυτά είναι σημαντικά πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών της αγοράς, με την εταιρεία να αυξάνει τα προσαρμοσμένα κέρδη της στα 4,32 δολάρια ανα μετοχή, έναντι των εκτιμήσεων για 4,08 δολάρια.

Η απρόσμενη άνοδος των εσόδων της Constellation Brands, φυσικά, οφείλεται στις δύο κορυφαίες επωνυμίες μπυρών της, την Corona και την Modelo που χαίρουν σημαντικής εκτίμησης στην αγορά των ΗΠΑ.

Στο τρίτο τρίμηνο του έτους τα έσοδα από τις πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6%, ενώ οι εξαγωγές αυξήθηκαν κατά 4,6% δείχνοντας πως η Constellation συνεχίζει να επωφελείται από τις υψηλές τιμές των premium επωνυμιών της.

Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας Bill Newlands δήλωσε ότι παραμένει επιφυλακτικός σχετικά με τα μακρο-οικονομικά αποτελέσματα, όμως δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει την απόδοση της εταιρείας για το τρίμηνο ισχυρή, τονίζοντας παράλληλα ότι οι επωνυμίες μπύρας της επιχείρησης παρέμειναν οι σημαντικότερες πηγές εσόδων της για δωδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο.

Παρά την αυξημένη ζήτηση για τις μπύρες της, πάντως, τον Σεπτέμβριο η εταιρεία μείωσε τις ετήσιες προβλέψεις για την άνοδο των συνολικών μικτών πωλήσεων σε ένα ποσοστό μεταξύ 4% και 6%, έναντι των πρότερων εκτιμήσεων της για 6% με 7%. Όσον αφορά καθαρά τις επωνυμίες μπυρών της η Constellation ανέφερε ότι περιμένει μια άνοδο των μικτών πωλήσεων της τάξεως του 6% με 8% και αύξηση των λειτουργικών εσόδων μεταξύ 11% και 12% για όλο το έτος.

Σε αντίθεση με τις μπύρες τις επωνυμίες μπύρας της Constellation, τα κρασιά και τα spirits ποτά της ακολουθούν μια πτωτική πορεία επί σειρά τριμήνων, γνωρίζοντας μια απομείωση ύψους 2,5 δισ. δολαρίων στο περασμένο τρίμηνο.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Έντονα φρουτώδης η νέα Hazy IPA της Alea Brewing

Έντονα φρουτώδη χαρακτήρα και απαλή πικράδα στο τελείωμα διακρίνουν τη νέα Hazy IPA της Alea Brewing Co. η οποία μπαίνει δημιουργικά στο φθινόπωρο. Η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας ετικέτας θα πραγματοποιηθεί στο Last Row στο Μαρούσι.

Η κρίση της βιομηχανίας ζύθου στη Γερμανία οδήγησε σε κλείσιμο την ιστορική Lang-Bräu

Η ιστορική ζυθοποιία Lang-Bräu στη βόρεια Βαυαρία της Γερμανίας κλείνει τις πόρτες της μετά από 172 χρόνια λειτουργίας. Η οικογενειακή ζυθοποιία, που βρίσκεται λιγότερο από μισή ώρα από τα πρώην σύνορα της Ανατολικής Γερμανίας, επέζησε δύο παγκόσμιους πολέμους και την πτώση του Σιδηρού Παραπετάσματος. Τώρα, αντιμετωπίζει το κλείσιμο λόγω των αυξανόμενων οικονομικών πιέσεων και των μεταβαλλόμενων καταναλωτικών συνηθειών των νεότερων γενεών.

Προτεινόμενα

«Όπλο» στα χέρια των αγροτών η ψηφιακή πλατφόρμα «Έξυπνη Σπορά» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Δεδομένα σχετικά με την ψηφιακή πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας «Έξυπνη Σπορά» παρουσίασε στα πλαίσια του «Αγρότη της Χρονιάς» ο Βασίλης Κωτούλας, προϊστάµενος του προγράµµατος συµβολαιακής γεωργίας

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» από την Ζυθοποιία Αναστασίου

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» ανακοίνωσε η  Ζυθοποιία Αναστασίου σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Χίου. Η «Στέντωρ» είναι μια ζουμερή, χυμώδης New England IPA με περιεκτικότητα αλκοόλ 6%, και εξαιρετικό μείγμα λυκίσκων.