Ο σταρ του Hollywood Tom Holland επενδύει στις μη αλκοολούχες μπύρες με την επωνυμία Bero

Κοινοποίηση:

Ο διάσημος ηθοποιός του Hollywood, Tom Holland, κυρίως γνωστός για τον ρόλο του ως Spider-man στις ταινίες σούπερ ηρώων της Marvel, έρχεται να προστεθεί στην λίστα των διασήμων που επενδύουν στην κατηγορία των ποτών χωρίς αλκοόλ.

Συγκεκριμένα, ο Holland θα προχωρήσει στο λανσάρισμα της εταιρείας παραγωγής μπυρών χωρίς αλκοόλ, Bero, την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου με τρεις ετικέτες που περιγράφονται ως «ταυτόχρονα οικείες αλλά και εντελώς νέες», με τον ηθοποιό να μοιράζεται στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram μια φωτογραφία όπου φαίνεται να πίνει από ένα ποτήρι που φέρει το λογότυπο της εταιρείας και με την λεζάντα να αναγράφει «κάτι ζυμώνεται».

Όσοι επιθυμούν να δοκιμάσουν τις ετικέτες της Bero μπορούν να δηλώσουν επίσημα το ενδιαφέρον τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Η επένδυση του Holland στην κατηγορία των μη-αλκοολούχων ποτών δεν πρέπει να προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη, αφού είναι γνωστό ότι ο ηθοποιός προ διετίας είχε δώσει την δική του «μάχη» για απεξάρτηση από το αλκοόλ.

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξη του στο βραβευμένο podcast του συγγραφέα Jay Shetty «Οn Purpose» το 2023 ο βρετανός σταρ είχε αναφέρει ότι αρχικά είχε ξεκόψει από το αλκοόλ για χάρη του κινήματος «Dry January» κατά την διάρκεια του οποίου προτείνεται η πλήρης αποχή από αλκοολούχα ποτά, αλλά γρήγορα αντιλήφθηκε την εξάρτηση του από αυτά και κατέβαλε σημαντική προσπάθεια για να «καθαρίσει» εντελώς. Όπως ανέφερε, μάλιστα, από όταν αποφάσισε να ξεκόψει από το αλκοόλ έχει δει σημαντική βελτίωση τόσο στην σωματική, όσο και στην ψυχική του υγεία, με πλεονεκτήματα που κυμαίνονται από καλύτερο ύπνο μέχρι και περισσότερη διαύγεια στα γυρίσματα.

Το λανσάρισμα της Bero βλέπει το όνομα του Holland να φιγουράρει σε μια λίστα αστέρων που προωθούν ενεργά τα μη αλκοολούχα ποτά, όπως αυτό της ηθοποιού Blake Lively, που από το 2021 παράγει το αφρώδη Betty Buzz, και της τραγουδίστριας Katy Perry, που από το 2022 αποτελεί συνιδρύτρια της επωνυμίας μη αλκοολούχων aperitif, De Soi.

Με πληροφορίες από The Express Tribune

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Με το βλέµµα στη δεύτερη άνοιξη της µπύρας

Η πρόοδος που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα είναι αδιαµφισβήτητη. Ωστόσο, οι αντιξοότητες µε τις οποίες βρίσκονται αντιµέτωποι οι πρωταγωνιστές του κλάδου, ειδικά από τον Μάρτιο του 2020, είναι πρωτοφανείς.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.