Σε θετική τροχιά οι πωλήσεις της Heineken στο τρίτο τρίμηνο 2024

Κοινοποίηση:

Ανώτερες των προβλέψεων ήταν οι πωλήσεις του ολλανδικού κολοσσού της μπύρας Heineken για το τρίτο τρίμηνο του 2024, ελέω της αυξημένης ζήτησης των πιο ακριβών και των μη αλκοολούχων μπυρών της.

Συγκεκριμένα, η δεύτερη μεγαλύτερη παραγωγός μπύρας παγκοσμίως, σημείωσε μια άνοδο της τάξεως του 3,3% όσον αφορά τα μικτά οργανικά της έσοδα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σημειώνοντας μια πορεία ελάχιστα πιο ενθαρρυντική απέναντι στις προβλέψεις των ειδικών της αγοράς για ανάπτυξη ύψους 3,2%.

Όπως ανέφερε η Heineken, η ομώνυμη επωνυμία της, η οποία είναι παράγει και τις ακριβότερες ετικέτες του ομίλου, αποτέλεσε οδηγό για την ανοδική της πορεία, με τον όγκο πωλήσεων της να αυξάνεται κατά 8,7% σε παγκόσμιο επίπεδο, με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι διψήφιο στις αγορές της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και της Ασίας. Σημαντική άνοδο είδαν και οι μη αλκοολούχες μπύρες και τα cider ποτά της εταιρείας που είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 11%. Εντούτοις, σε συνολικό επίπεδο ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε μόλις κατά 0,7% και ήταν χαμηλότερος σε δύο από τις τρεις περιοχές, όπου δραστηριοποιείται κυρίως η εταιρεία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, Dolf van den Brink, δήλωσε πως αθροιστικά οι πωλήσεις των ετικετών της εταιρείας συμβαδίζουν με τους στόχους της επιχείρησης, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε συγκεκριμένες αγορές, εξαιτίας των ιδιαίτερων τάσεων των καταναλωτών, αλλά και της βιομηχανίας γενικότερα.

Άξιο αναφοράς είναι πως παρά την ανοδική της πορεία στην διάρκεια του τρίτου τριμήνου, η Heineken άφησε αμετάβλητες τις προβλέψεις της για μια αύξηση της τάξεως του 4-8% για τα οργανικά λειτουργικά της έσοδα.

Πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.