Στο πλευρό της τέχνης με συνεργατική παρτίδα οι μικροζυθοποιίες 608 Brewing και Babel

Κοινοποίηση:

Στο πλευρό της τέχνης στέκονται οι μικροζυθοποιίες Babel Brewery από την Κερατέα και 608 Brewing από το Γαλάτσι με την συνεργατική τους ετικέτα Inferno, που λανσαρίστηκε για να στηρίξει την παραγωγή της εν κινήσει θεατρικής παράστασης 608 Inferno-κυκλική.

Η μη κερδοσκοπική παρτίδα των δύο μικροζυθοποιίων είναι μια pale ale τύπου μπύρα με περιεκτικότητα 5,6% αλκοόλ, πικρή γεύση και αρώματα εσπεριδοειδών, και κυκλοφορεί σε τυπικές γυάλινες φιάλες των 330 ml.

Όσον αφορά την παράσταση της Hauscompanytheatre που δημιουργήθηκε με την υποστήριξη του ΟΣΥ και είναι βασισμένη στην κόλαση του Δάντη, οι θεατές-επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εν κινήσει performance, η οποία θα μετατρέψει ένα ιστορικό αστικό λεωφορείο στην κιβωτό των κολασμένων που προσπαθούν μέχρι και σήμερα να αφηγηθούν το μαρτύριο της αναμονής και της απαράλλακτης καθημερινότητας εκεί όπου δεν φτάνει ούτε ο ήλιος.

Στην διάρκεια της παράστασης το λεωφορείο ξεκινά από την στάση στην Πλατεία Αττικής και όπως επισημαίνεται στις σχετικές οδηγίες καταλήγει σε ένα προορισμό έκπληξη εντός της Αττικής, και θα υπάρξει δρομολόγιο επιστροφής στην αφετηρία. Οι θέσεις εντός του λεωφορείου δεν είναι αριθμημένες και οι θεατές κάθονται τυχαία, και συστήνεται σε όσους επιλέξουν να την παρακολουθήσουν να φοράνε άνετα ρούχα και παπούτσια και η κατοχή ομπρέλας σε περίπτωση βροχής. Τέλος, η συνολική διάρκεια της παράστασης είναι περίπου 150 λεπτά και θα τρέχει από την 1η Νοεμβρίου έως και την 1η Δεκεμβρίου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Παράγεις βύνη όταν όλοι θέλουν µπύρα, στροφή σε συνεργασίες µε µικρές ζυθοποιίες

Όταν οι αδερφοί Matt και Joe Hamill δημιούργησαν τη βυνοποιία Red Shed Malting στην Αλμπέρτα του Δυτικού Καναδά πριν από οκτώ χρόνια έδωσαν λύση στο θέμα της διαδοχής της εκμετάλλευσης που διατηρεί ο πατέρας τους John Hamill, ο οποίος καλλιεργεί κυρίως δημητριακά, ενώ επέκτειναν και την οικονομική δραστηριότητά τους ως αντίβαρο στην ακριβή αγροτική γη.