Στο πλευρό της τέχνης με συνεργατική παρτίδα οι μικροζυθοποιίες 608 Brewing και Babel

Κοινοποίηση:

Στο πλευρό της τέχνης στέκονται οι μικροζυθοποιίες Babel Brewery από την Κερατέα και 608 Brewing από το Γαλάτσι με την συνεργατική τους ετικέτα Inferno, που λανσαρίστηκε για να στηρίξει την παραγωγή της εν κινήσει θεατρικής παράστασης 608 Inferno-κυκλική.

Η μη κερδοσκοπική παρτίδα των δύο μικροζυθοποιίων είναι μια pale ale τύπου μπύρα με περιεκτικότητα 5,6% αλκοόλ, πικρή γεύση και αρώματα εσπεριδοειδών, και κυκλοφορεί σε τυπικές γυάλινες φιάλες των 330 ml.

Όσον αφορά την παράσταση της Hauscompanytheatre που δημιουργήθηκε με την υποστήριξη του ΟΣΥ και είναι βασισμένη στην κόλαση του Δάντη, οι θεατές-επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια εν κινήσει performance, η οποία θα μετατρέψει ένα ιστορικό αστικό λεωφορείο στην κιβωτό των κολασμένων που προσπαθούν μέχρι και σήμερα να αφηγηθούν το μαρτύριο της αναμονής και της απαράλλακτης καθημερινότητας εκεί όπου δεν φτάνει ούτε ο ήλιος.

Στην διάρκεια της παράστασης το λεωφορείο ξεκινά από την στάση στην Πλατεία Αττικής και όπως επισημαίνεται στις σχετικές οδηγίες καταλήγει σε ένα προορισμό έκπληξη εντός της Αττικής, και θα υπάρξει δρομολόγιο επιστροφής στην αφετηρία. Οι θέσεις εντός του λεωφορείου δεν είναι αριθμημένες και οι θεατές κάθονται τυχαία, και συστήνεται σε όσους επιλέξουν να την παρακολουθήσουν να φοράνε άνετα ρούχα και παπούτσια και η κατοχή ομπρέλας σε περίπτωση βροχής. Τέλος, η συνολική διάρκεια της παράστασης είναι περίπου 150 λεπτά και θα τρέχει από την 1η Νοεμβρίου έως και την 1η Δεκεμβρίου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Η κορυφαία ασιατική μπύρα Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

H Eλληνική Ζυθοποιία Αταλάντης γιορτάζει την επανακυκλοφορία της μπύρας Πειραϊκή

Την επανακυκλοφορία της μπίρας “Πειραϊκή” γιόρτασε το βράδυ της Πέμπτης 10 Ιουλίου η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στον Όρμο της Αφροδίτης στον Πειραιά.

Προτεινόμενα

Μειωμένη κατά 5% παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2023

Στα 34,3 δισεκατομμύρια λίτρα μειώθηκε η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2023, σημειώνοντας μια πτώση του 5% σε σχέση με το 2022, όπως δείχνουν τα στοιχεία που ανάρτησε η Eurostat με αφορμή την International Beer Day. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αφορούσε, φυσικά, αλκοολούχες μπύρες, οι οποίες αποτελούσαν την πλειονότητα με 32,5 δισεκατομμύρια λίτρα (-5% και -1,7 δισεκατομμύρια λίτρα σε σχέση με το 2022), ενώ οι μπύρες χωρίς αλκοόλ ή με περιεκτικότητα μέχρι 0,5% συμπλήρωσαν τα υπόλοιπα 1,8 δισεκατομμύρια λίτρα, σημειώνοντας αύξηση 13,5% (+0,2 δισεκατομμύρια λίτρα) από το 2022.

Με μια stong bitter ετικέτα έκανε ποδαρικό το νέο ζυθοποιείο της Μυτιληνιάς Sigri Brewery

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.