Ισχνή πτώση όγκου πωλήσεων της Carlsberg στο γ τρίμηνο, στροφή στις φθηνότερες μπύρες

Κοινοποίηση:

Ισχνή πτώση του όγκου πωλήσεων της της τάξεως του 1,3% σημείωσαν οι επωνυμίες μπυρών του ομίλου Carlsberg στο τρίτο τρίμηνο του 2024, με το μειωμένο ενδιαφέρον των καταναλωτών να είναι ιδιαίτερα αισθητό στην Κίνα, τη Γαλλία και την Αγγλία.

Μολονότι ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε ελαφρά, η αντίστοιχη αξία του ακολούθησε αντίθετη πορεία και ανήλθε στα περίπου 2,74 δισ. ευρώ, σημειώνοντας μια άνοδο της τάξεως του 1%, ελάχιστα χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών της αγοράς για 2,77 δισ.

Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση της Carlsberg οι πωλήσεις των ακριβών ετικετών του ομίλου μειώθηκαν κατά 0,5%, με τους καταναλωτές, όχι μόνο να πίνουν λιγότερο, αλλά να προτιμούν φθηνότερες ετικέτες, γεγονός που ώθησε τον δανικό κολοσσό να ρίξει το βάρος των προωθητικών του καμπανιών στις πιο προσιτές επωνυμίες του. Όπως ανέφερε στο πρακτορείο Reuters ο CEO της εταιρείας Jacob Aarup-Andersen ο μέσος καταναλωτής στην Δυτική Ευρώπη φαίνεται να πίνει λιγότερο, ενώ δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει την αγορά της Κίνας πολύ αδύναμη.

Παρά την καθοδική τάση που ακολουθούν οι ακριβές μπύρες της Carlsberg, πάντως, ο Aarup-Andersen, παραμένει αισιόδοξος για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης της, αναφέροντας ότι η συγκεκριμένη κατηγορία θα αποτελέσει σημαντικό μέρος της γκάμας προϊόντων της σε μια δεκαετία. Εντούτοις, σε αγορές όπου το κλίμα είναι ιδιαίτερα αρνητικό για τις πολυτελείς μπύρες του ομίλου ο CEO της Carlsberg υπογράμμισε ότι οι προωθητικές καμπάνιες θα τροποποιηθούν, ώστε να ανταποκρίνονται στις τάσεις της αγοράς.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Aarup-Andersen που αναγράφονται στο δελτίο τύπου της Carlsberg, το τρίτο τρίμηνο του έτους ήταν ιδιαίτερα δύσκολο λόγω της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών και των έντονων καιρικών φαινομένων, χωρίς, όμως, αυτό να ανακόπτει την αύξηση του όγκου πωλήσεων και του αντίστοιχου τζίρου στις περισσότερες αγορές. Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του, τόνισε ότι οι μειωμένοι όγκοι πωλήσεων στην Κίνα, την Γαλλία και την Αγγλία είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην απόδοση του ομίλου.

Τέλος, ο CEO της Carslberg στάθηκε στην επικείμενη απόκτηση της Britvic στο πρώτο τρίμηνο του 2025, και εξέφρασε την χαρά του για την επέκταση της συνεργασίας με την PepsiCo που θα δει δύο νέες αγορές να εισέρχονται στο δίκτυο της δανικής εταιρείας από το 2026.

Πληροφορίες από Reuters

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Μπύρα με αέρα halloween από Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island ένωσε τις δυνάμεις της με την αμερικανική 450 North Brewing μετά το φεστιβάλ Corn Maze Beer Fest προκειμένου να δημιουργήσουν μια Double Dry Hopped New England IPA με άρωμα Halloween.

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.