«Χαμηλές πτήσεις» για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, στροφή προς τις ακριβές ετικέτες

Κοινοποίηση:

Σε καθοδική τροχιά βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν κατά 3,6% μεταξύ Ιανουαρίου-Αυγούστου 2024, έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου σύμφωνα με τα στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας IWSR. Άξιο αναφοράς, μάλιστα, είναι ότι η πτώση των πωλήσεων αφορά το σύνολο των ΗΠΑ, με την μόνη πολιτεία που είδε άνοδο των πωλήσεων να είναι αυτή της Indiana (+0,5%).

Ο πρόεδρος του παραρτήματος της IWSR στην Αμερική, Marten Lodewijks, τόνισε ότι οι αλλαγές που καλείται να αντιμετωπίσει η βιομηχανία μπυρών των ΗΠΑ έχει να κάνει με διάφορους παράγοντες που αθροιστικά τραβούν προς τα κάτω την κατηγορία. Από τα όσα ανέφερε ο Lodewijks είναι ότι σε γενικές γραμμές οι πολιτείες που είχαν καλύτερες επιδόσεις έτειναν να είναι αυτές που σημείωναν μεγαλύτερη ανάπτυξη στην κατηγορία των ακριβών ετικετών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IWSR, μάλιστα, οι super-premium ετικέτες σημειώνουν ανάπτυξη της τάξεως του 4%, γνωρίζοντας μια μονοψήφια άνοδο στις 5 μεγαλύτερες αγορές των ΗΠΑ, δηλαδή στην Καλιφόρνια, το Τέξας, την Φλόριντα, την Νέα Υόρκη και το Ιλινόις, αντισταθμίζοντας σε κάποιο βαθμό τις πτώσεις των παραδοσιακών ετικετών. Σε μικρότερες αγορές όπως αυτές της Ιντιάνα και της Νεβάδα η άνοδος τους αγγίζει διψήφια ποσοστά.

Στην άνοδο των πιο ακριβών ετικετών συμβάλλει η ακρίβεια που ταλανίζει συνολικά τον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, καθώς οι καταναλωτές ψάχνουν εναλλακτικές για το πολυτελές κρασί και τα spirits, βρίσκοντας μια φθηνότερη λύση στις μπύρες. Σχετικά ο Lodewijks τόνισε ότι έτσι οι καταναλωτές νιώθουν μια αίσθηση πολυτέλειας, ξοδεύοντας, παράλληλα, λιγότερα χρήματα. Η τάση προς τις ακριβές ετικέτες φαίνεται και από τις εισαγωγές με τις περισσότερες εισαγόμενες επωνυμίες να τείνουν προς τις πιο πολυτελείς.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Επίσημη αναγνώριση ως στοιχείο άυλης πολιτισμικής κληρονομιάς για μπύρα στην Τσεχία

Ως στοιχείο άυλης πολιτισμικής κληρονομιάς αναγνωριστηκέ η μπύρα και οι παραδοσιακές μέθοδοι παραγωγής της από το Υπουργειο Πολιτισμού της Τσεχίας. Έτσι, ο κλάδος του ζύθου

Επενδύει 13 εκατoμμύρια ευρώ στο ζυθοποιείο του στις ΗΠΑ ο όμιλος AB InBev

Ο όμιλος Anheuser-Busch InBev ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περίπου 12,9 εκατομμύρια ευρώ (15 εκατ. δολάρια) στο ζυθοποιείο της στις ΗΠΑ, σε μια περίοδο που ο Αμερικανός προέδρος, Ντόναλντ Τραμπ, επίχειρει να ενισχύσει την εγχώρια παραγωγή.