«Χαμηλές πτήσεις» για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, στροφή προς τις ακριβές ετικέτες

Κοινοποίηση:

Σε καθοδική τροχιά βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν κατά 3,6% μεταξύ Ιανουαρίου-Αυγούστου 2024, έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου σύμφωνα με τα στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας IWSR. Άξιο αναφοράς, μάλιστα, είναι ότι η πτώση των πωλήσεων αφορά το σύνολο των ΗΠΑ, με την μόνη πολιτεία που είδε άνοδο των πωλήσεων να είναι αυτή της Indiana (+0,5%).

Ο πρόεδρος του παραρτήματος της IWSR στην Αμερική, Marten Lodewijks, τόνισε ότι οι αλλαγές που καλείται να αντιμετωπίσει η βιομηχανία μπυρών των ΗΠΑ έχει να κάνει με διάφορους παράγοντες που αθροιστικά τραβούν προς τα κάτω την κατηγορία. Από τα όσα ανέφερε ο Lodewijks είναι ότι σε γενικές γραμμές οι πολιτείες που είχαν καλύτερες επιδόσεις έτειναν να είναι αυτές που σημείωναν μεγαλύτερη ανάπτυξη στην κατηγορία των ακριβών ετικετών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IWSR, μάλιστα, οι super-premium ετικέτες σημειώνουν ανάπτυξη της τάξεως του 4%, γνωρίζοντας μια μονοψήφια άνοδο στις 5 μεγαλύτερες αγορές των ΗΠΑ, δηλαδή στην Καλιφόρνια, το Τέξας, την Φλόριντα, την Νέα Υόρκη και το Ιλινόις, αντισταθμίζοντας σε κάποιο βαθμό τις πτώσεις των παραδοσιακών ετικετών. Σε μικρότερες αγορές όπως αυτές της Ιντιάνα και της Νεβάδα η άνοδος τους αγγίζει διψήφια ποσοστά.

Στην άνοδο των πιο ακριβών ετικετών συμβάλλει η ακρίβεια που ταλανίζει συνολικά τον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, καθώς οι καταναλωτές ψάχνουν εναλλακτικές για το πολυτελές κρασί και τα spirits, βρίσκοντας μια φθηνότερη λύση στις μπύρες. Σχετικά ο Lodewijks τόνισε ότι έτσι οι καταναλωτές νιώθουν μια αίσθηση πολυτέλειας, ξοδεύοντας, παράλληλα, λιγότερα χρήματα. Η τάση προς τις ακριβές ετικέτες φαίνεται και από τις εισαγωγές με τις περισσότερες εισαγόμενες επωνυμίες να τείνουν προς τις πιο πολυτελείς.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Προτεινόμενα

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.