«Χαμηλές πτήσεις» για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, στροφή προς τις ακριβές ετικέτες

Κοινοποίηση:

Σε καθοδική τροχιά βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν κατά 3,6% μεταξύ Ιανουαρίου-Αυγούστου 2024, έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου σύμφωνα με τα στοιχεία της ερευνητικής εταιρείας IWSR. Άξιο αναφοράς, μάλιστα, είναι ότι η πτώση των πωλήσεων αφορά το σύνολο των ΗΠΑ, με την μόνη πολιτεία που είδε άνοδο των πωλήσεων να είναι αυτή της Indiana (+0,5%).

Ο πρόεδρος του παραρτήματος της IWSR στην Αμερική, Marten Lodewijks, τόνισε ότι οι αλλαγές που καλείται να αντιμετωπίσει η βιομηχανία μπυρών των ΗΠΑ έχει να κάνει με διάφορους παράγοντες που αθροιστικά τραβούν προς τα κάτω την κατηγορία. Από τα όσα ανέφερε ο Lodewijks είναι ότι σε γενικές γραμμές οι πολιτείες που είχαν καλύτερες επιδόσεις έτειναν να είναι αυτές που σημείωναν μεγαλύτερη ανάπτυξη στην κατηγορία των ακριβών ετικετών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IWSR, μάλιστα, οι super-premium ετικέτες σημειώνουν ανάπτυξη της τάξεως του 4%, γνωρίζοντας μια μονοψήφια άνοδο στις 5 μεγαλύτερες αγορές των ΗΠΑ, δηλαδή στην Καλιφόρνια, το Τέξας, την Φλόριντα, την Νέα Υόρκη και το Ιλινόις, αντισταθμίζοντας σε κάποιο βαθμό τις πτώσεις των παραδοσιακών ετικετών. Σε μικρότερες αγορές όπως αυτές της Ιντιάνα και της Νεβάδα η άνοδος τους αγγίζει διψήφια ποσοστά.

Στην άνοδο των πιο ακριβών ετικετών συμβάλλει η ακρίβεια που ταλανίζει συνολικά τον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, καθώς οι καταναλωτές ψάχνουν εναλλακτικές για το πολυτελές κρασί και τα spirits, βρίσκοντας μια φθηνότερη λύση στις μπύρες. Σχετικά ο Lodewijks τόνισε ότι έτσι οι καταναλωτές νιώθουν μια αίσθηση πολυτέλειας, ξοδεύοντας, παράλληλα, λιγότερα χρήματα. Η τάση προς τις ακριβές ετικέτες φαίνεται και από τις εισαγωγές με τις περισσότερες εισαγόμενες επωνυμίες να τείνουν προς τις πιο πολυτελείς.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης στις εγκαταστάσεις της «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Διεθνούς Συνεδρίου Ζυθοποίησης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2025 στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ).

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.