Συλλεκτική μπύρα με τον αρχαίο αφρικανικό καρπό fonio από την Guinness

Κοινοποίηση:

Μια ιδιαίτερη συλλεκτική ετικέτα που παρασκευάζεται με τον αφρικανικό καρπό fonio λανσάρει η κορυφαία επωνυμία μπυρών του ομίλου Diageo, Guinness, σε συνεργασία με την ζυθοποιία Brooklyn Brewery. Η Guinness Fonio Stout όπως ονομάζεται θα κυκλοφορήσει στα πλαίσια της πρωτοβουλίας «Brewing for Impact», που έχει ως στόχο την συνεργασία ζυθοποιών ανά τον κόσμο σε μια προσπάθεια επίτευξης κοινωνικών αλλαγών μέσω της μπύρας.

Η Guinness Fonio Stout έχει περιεκτικότητα 6,2% ABV και την ετικέτα της κοσμεί ένα έργο του καλλιτέχνη Kervin Breisseaux με καταγωγή από την Αμερική και την Αϊτή, το οποίο αποτελεί φόρο τιμής στην μακραίωνη ιστορία της Guinness στην Αφρική. Όπως αναφέρει ο βασικός ζυθοποιός της Boston Brewery, Garrett Oliver, που έχει πλούσιο ιστορικό στην παραγωγή μπυρών με πρωταγωνιστή τον αφρικανικό καρπό, το fonio υποστηρίζει την αναγέννηση του εδάφους, αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για χιλιάδες μικρούς αγρότες στην Δυτική Αφρική και παράγει μπύρες με εξαιρετική γεύση.

Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο Oliver τόνισε ότι η Guinness ήταν η πρώτη επωνυμία μπυρών που πραγματικά αγάπησε και υποστήριξε πως το να μοιράζεται το πάθος του για ζυθοποίηση με βασικό συστατικό το fonio με την κορυφαία παραγωγό stout παγκοσμίως αποτελεί ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

Στην πρωτοβουλία «Brewing for Impact» πέρα από την Guinness συμμετέχουν διάφπρες ζυθοποιίες ανά τον κόσμο, μεταξύ αυτών και ο δανικός κολοσσός Carlsberg, αλλά και μικρότερα ονόματα, όπως η Thornbridge από την Αγγλία και η κινέζικη Jing-A.

Πληροφορίες από American Craft Brewing

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Επιστρέφει στον «θρόνο» της η Corona Extra

Μετά από έναν χρόνο απουσίας, η Corona Extra απέκτησε ξανά τον τίτλο του πολυτιμότερου brand στον χώρο της μπύρας, που της είχε «κλέψει» η Heineken για το 2023, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή άνοδο της εμπορικής της αξίας κατά 40% και 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια,γεγονός που την καθιστά την πιο γρήγορα ανερχόμενη εταιρεία μπύρας παγκοσμίως, όπως υποστηρίζει η ερευνητική εταιρεία Brand Finance.

Επιστήμονες βρήκαν ενδείξεις για παραγωγή μπύρας από ρύζι στην Κίνα πριν από 10.000 χρόνια

Η μπύρα από ρύζι αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της κουλτούρας της σύγχρονης ανατολικής Ασίας και παράγεται ακόμα και από τους μεγαλύτερους παραγωγούς της περιοχής, όπως,

Καθιερώνεται η μπύρα χωρίς αλκοόλ, στοίχημα η κατάκτηση της γεύσης

Την ραγδαία άνοδο της μπύρας χωρίς αλκοόλ μέσα στην επόμενη δεκαετία προβλέπει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία βασικό «στοίχημα» για τους παίκτες του κλάδου αποτελεί η βελτίωση της γεύσης,

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.