Αξιοσημείωτη αύξηση 14% σε επίπεδα ρεκόρ για τις πωλήσεις μη αλκοολούχων μπυρών στην Αγγλία

Κοινοποίηση:

Σε πρωτοφανή για την Μεγάλη Βρετανία ύψη αναμένονται οι πωλήσεις των μη αλκοολούχων μπυρών που υπολογίζονται για το 2024 στις 140 εκατ. πίντες. Το νούμερο αυτό αποτελεί ρεκόρ για το Ηνωμένο Βασίλειο και είναι κατά 14% υψηλότερο από το αντίστοιχο περσινό (120 εκατ. πίντες), όπως δείχνουν τα στοιχεία της ένωσης British Beer & Pub Association..

Με την περίοδο των Χριστουγέννων να πλησιάζει, οι πωλήσεις των μη αλκοολούχων ετικετών στις βρετανικές μπυραρίες αναμένεται να δουν σημαντική άνοδο, ακολουθώντας το παράδειγμα του 2023, όπου το 12% του συνόλου των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε κατά την συγκεκριμένη περίοδο. Η ζήτηση για μπύρες με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα αλκοόλ στην Βρετανία διαρκώς αυξάνεται και πλέον το 86% των μπυραριών στο νησί προσφέρουν στους καταναλωτές τις συγκεκριμένες ετικέτες, έναντι μόλις 77,8% το 2019.

Την ανοδική τάση για μπύρες άνευ αλκοόλ κοιτούν να εκμεταλλευτούν και οι μεγάλες δυνάμεις της μπύρας που δραστηριοποιούνται στην βρετανική αγορά, με την Asahi να επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά των μπυρών χωρίς αλκοόλ κατά 20% μέχρι το 2030. Άξιο αναφοράς είναι ότι στην Αγγλία ως μη αλκοολούχες ετικέτες χαρακτηρίζονται όσες έχουν περιεκτικότητα μέχρι 0,05% ABV, ενώ σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες το αντίστοιχο ποσοστό είναι στο 0,5%.

Προκειμένου η κατηγορία των μη αλκοολούχων μπυρών να αυξήσει ακόμα περισσότερο το μερίδιο της στην αγορά και για να επιτευχθεί ακόμα περισσότερη καινοτομία, η CEO της British Beer & Pub Association, Emma McClarkin τόνισε ότι πρέπει το ποσοστό της περιεκτικότητας να ευθυγραμμιστεί στο επίπεδο άλλων χωρών. Με την άποψη αυτή συμφωνεί και ο ιδρυτής μιας εκ των κορυφαίων επωνυμιών μη αλκοολούχων μπυρών στην Αγγλία, Lucky Saint, Luke Boase.

Πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Next best thing στις εναλλακτικές πρωτεΐνες οι ζύµες της µπύρας

Στο συνεχώς εξελισσόµενο τοπίο των plant-based προϊόντων και στη δύσκολη πρόκληση της ανάπτυξης φυσικών προϊόντων µε ελάχιστη επεξεργασία και χωρίς τη χρήση επιβλαβών προσθέτων, η µαγιά µπύρας εµφανίζεται ως ένα πανίσχυρο εργαλείο για τη δηµιουργία νέων πρωτεϊνικών επιλογών, που έρχονται όχι µόνο να αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά κρέατα και γαλακτοκοµικά προϊόντα, αλλά να ενσωµατωθούν µε επιτυχία σε προϊόντα αρτοποιίας αντικαθιστώντας ακόµα και τα αυγά.