Χωρίς μπύρα αναμένεται και το Μουντιάλ της Σαουδικής Αραβίας

Κοινοποίηση:

Χωρίς μπύρα θα πρέπει να υπολογίζουν οι απανταχού ποδοσφαιρόφιλοι για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Σαουδικής Αραβίας το 2034. Η FIFA δεν αναμένεται να πιέσει τις αρχές της χώρας, ώστε να επιτραπεί η πώληση αλκοολούχων ποτών, οπότε ουσιαστικά θα επικρατήσει μια κατάσταση παρόμοια μ’ αυτή του 2022 στο Κατάρ.

Δημοσίευμα του Guardian, ισχυρίζεται ότι παρότι η FIFA δεν έχει σχολιάσει δημόσια το συγκεκριμένο ζήτημα, αξιόπιστες πηγές εντός της ομοσπονδίας αναφέρουν ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να πωληθούν αλκοολούχα ποτά στα γήπεδα της Σαουδικής Αραβίας, αφού σ’ αντίθεση με πολλές μουσουλμανικές χώρες η ποταπαγόρευση είναι ακόμα σε ισχύ, ακόμα και σε πολυτελή ξενοδοχεία.

Εντούτοις, αυτή τη φορά η FIFA είναι πιο προετοιμασμένη, και δεν πιέζει καταστάσεις θέλοντας να αποφύγει το κάζο του 2022, όταν αναγκάστηκε να αποσύρει δεκάδες χιλιάδες βαρέλια Budweiser, δύο μέρες πριν από την έναρξη της διοργάνωσης, λόγω απαγόρευσης από την οικογένεια Al-Thani. Η κατάσταση αυτή κόστισε στη διεθνή ομοσπονδία πάνω από 48 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις προς την Ab InBev που ήταν χορηγός του μουντιάλ.

Σχετικά με την επικείμενη απαγόρευση στη Σαουδική Αραβία φαίνεται να ενημερώθηκε η AB InBev, πριν από την επέκταση της συνεργασίας τους, μέχρι και το τέλος του Μουντιάλ του 2026. Στα πλαίσια της συνεργασίας η Ab InBev θα αποτελέσει και χορηγό του επερχόμενου ανανεωμένου Παγκοσμίου Κυπέλλου Συλλόγων εντός 2025.

Η Σαουδική Αραβία είναι αρκετά πιο αυστηρή από το Κατάρ σε θέματα ποταπαγόρευσης, και δεδομένου της στενής σχέσης της κυβέρνησης της χώρας με την FIFA, και της στήριξης της σε χρηματοδότηση απ’ αυτήν, οι πιθανότητες να αιτηθεί χαλάρωση της νομοθεσίας είναι μηδαμινή.

Πληροφορίες από Guardian

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Με το βλέµµα στη δεύτερη άνοιξη της µπύρας

Η πρόοδος που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα είναι αδιαµφισβήτητη. Ωστόσο, οι αντιξοότητες µε τις οποίες βρίσκονται αντιµέτωποι οι πρωταγωνιστές του κλάδου, ειδικά από τον Μάρτιο του 2020, είναι πρωτοφανείς.

Στρατηγικές συνεργασίες της Heineken για επίτευξη των μακροπρόθεσμων κλιματικών της στόχων

Σε τρεις νέες στρατηγικές συνεργασίες προχώρησε η Heineken, σε μια απόπειρα να εκμηδενίσει τους ρύπους των ζυθοποιείων της μέχρι το 2030. Συγκεκριμένα, η κορυφαία παραγωγός