Έρευνα και καμπάνια Heineken για προώθηση της κοινωνικής αποδοχής μπυρών άνευ αλκοόλ

Κοινοποίηση:

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, η Heineken προχώρησε σε έρευνα για να εντοπίσει τον αντίκτυπο των κοινωνικών πιέσεων στην κατανάλωση μη αλκοολούχων ετικετών. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως περίπου 1/5 καταναλωτές που ανήκουν ηλικιακά στην Gen Z έχουν αντιμετωπίσει κριτική για την επιλογή τους να πίνουν μπύρες χωρίς αλκοόλ, ενώ 1/3 αισθάνονται πίεση για να στραφούν προς αλκοολούχες ετικέτες.

Από τα ευρήματα της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 11.842 ενήλικες στις πέντε κορυφαίες αγορές για μη αλκοολούχες μπύρες (Αγγλία, ΗΠΑ, Ισπανία, Ιαπωνία και Βραζιλία) ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το 38% των ανδρών της Gen Z δηλώνει ανοιχτό σε ετικέτες άνευ αλκοόλ μόνο αν και οι φίλοι τους τις καταναλώσουν. Παράλληλα, το 29% όσων ανήκουν σ’ αυτή την ηλικιακή ομάδα θεωρούν ότι πρέπει να δικαιολογήσουν την επιλογή τους να καταναλώσουν μη αλκοολούχες μπύρες, ενώ το 51% του συνόλου των συμμετεχόντων δήλωσε πως ακόμα και αν δεν ήθελε να καταναλώσει αλκοόλ σε κάποια έξοδο του τελικά το έκανε λόγω κοινωνικών πιέσεων.

Εντούτοις, βάσει της έρευνας της Heineken γίνεται αντιληπτό ότι η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη από ότι στο παρελθόν με τους μισούς από τους συμμετέχοντες να θεωρούν πως πλέον η κατανάλωση μη αλκοολούχων ετικετών είναι πιο αποδεκτή από ότι στο παρελθόν, ενώ το 1/5 δηλώνει πως επιλέγουν τόσο αλκοολούχες όσο και μη αλκοολούχες ετικέτες όταν βγαίνουν με φίλους ή οικογένεια. Τέλος, σε ποσοστό 35% οι καταναλωτές δήλωσαν πως προτιμούν τις μη αλκοολούχες επιλογές σε απογευματινά ραντεβού.

Αξιοποιώντας αυτά τα στοιχεία η Heineken προχωράει στην καμπάνια <<0.0 Reasons Needed>> με στόχο να προωθήσει την κοινωνική αποδοχή των μη αλκοολούχων ετικετών βοηθώντας την κατηγορία να αναπτυχθεί περαιτέρω. O Global Head της Heineken, Nabil Nasser, δήλωσε σχετικά με την καμπάνια ότι είναι ενθαρρυντικό πως αυξάνεται η κοινωνική αποδοχή για της μη αλκοολούχες ετικέτες, όμως, ακόμα χρειάζεται πολύ δουλειά για να μπορέσουν να εξαλειφθούν πλήρως τα στερεότυπα. Ακόμα, τόνισε ότι θέλει να περάσει το μήνυμα ότι δεν χρειάζεται κάποιος συγκεκριμένος λόγος προκειμένου να στραφεί κάποιος σε μη αλκοολούχες επιλογές. Εντός Ιανουαρίου η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει τις τελευταίες τις διαφημίσεις που σχετίζονται με την καμπάνια.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.