Σε premium και μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας

Κοινοποίηση:

Στις πολυτελείς και τις μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν οι κολοσσοί της βιομηχανίας της μπύρας, Heineken και Molson Coors προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες τάσεις της αγοράς και στην αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Αμφότερες οι εταιρείες στις οικονομικές τους καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες εξέφρασαν ξεκάθαρα την πρόθεση τους να δώσουν περισσότερη έμφαση στις πιο ακριβές ετικέτες τους βλέποντας τις συνολικές πωλήσεις της βιομηχανίας να πέφτουν. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα οι πωλήσεις μπύρας του περασμένου έτους μειώθηκαν κατά 2,9% σύμφωνα με στοιχεία της αλυσίδας τραπεζών TD Cowen.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Molson Coors, Gavin Hattersley, σε σχόλια του στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας υπογράμμισε ότι ο αμερικανικός κολοσσός έκλεισε τέσσερις επωνυμίες craft ετικετών που σημείωσαν χαμηλές επιδόσεις προκειμένου να δώσει περισσότερη έμφαση στα κορυφαία brands της, όπως η Blue Moon.

Με τη σειρά της, η Heineken επιδιώκει να επεκτείνει τη γκάμα προϊόντων της πέρα από τις παραδοσιακές της ετικέτες, δίνοντας περισσότερη έμφαση στις premium μπύρες και στις μη αλκοολούχες ετικέτες, με τις πωλήσεις της Heineken 0.0 να αυξάνονται ταχύτερα από αυτές της παραδοσιακής Heineken, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η Wall Street Journal.

Η δεύτερη κορυφαία ζυθοποιία από άποψη πωλήσεων παγκοσμίως ανακοίνωσε αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 8,3% το 2024, με τα καθαρά έσοδα να μειώνονται κατά 1,8%.

Ο Dolf van den Brink, Διευθύνων Σύμβουλος της Heineken, δήλωσε στις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου τόνισε ότι η εταιρεία πιστεύει ότι η επένδυση σε πιο ακριβές ετικέτες και οι επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία μπορούν να τη βοηθήσουν να ξεπεράσει τα προβλήματα της κατηγορίας το επόμενο έτος.

Σε σημείωμά του προς τους επενδυτές, ο αναλυτής της Bank of America, Andrea Pistacchi, τόνισε ότι η στρατηγική της εταιρείας που παρουσιάστηκε στις οικονομικές της καταστάσεις ήταν καθησυχαστική και έτυχε καλής υποδοχής μετά από συνεχόμενα απογοητευτικά αποτελέσματα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Ενεργή συμμετοχή της ζυθοποιίας Αναστασίου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «ToNoWaste» με μπύρα από ψωμί

Την ενεργή συμμετοχή της στο πρόγραμμα καταπολέμησης της σπατάλης τροφίμων «ToNoWaste», που πραγματοποιείται στα πλαίσια της ευρωπαϊκής εβδομάδας μείωσης αποβλήτων που είναι σε εξέλιξη μέχρι

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.