Σε premium και μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας

Κοινοποίηση:

Στις πολυτελείς και τις μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν οι κολοσσοί της βιομηχανίας της μπύρας, Heineken και Molson Coors προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες τάσεις της αγοράς και στην αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Αμφότερες οι εταιρείες στις οικονομικές τους καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες εξέφρασαν ξεκάθαρα την πρόθεση τους να δώσουν περισσότερη έμφαση στις πιο ακριβές ετικέτες τους βλέποντας τις συνολικές πωλήσεις της βιομηχανίας να πέφτουν. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα οι πωλήσεις μπύρας του περασμένου έτους μειώθηκαν κατά 2,9% σύμφωνα με στοιχεία της αλυσίδας τραπεζών TD Cowen.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Molson Coors, Gavin Hattersley, σε σχόλια του στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας υπογράμμισε ότι ο αμερικανικός κολοσσός έκλεισε τέσσερις επωνυμίες craft ετικετών που σημείωσαν χαμηλές επιδόσεις προκειμένου να δώσει περισσότερη έμφαση στα κορυφαία brands της, όπως η Blue Moon.

Με τη σειρά της, η Heineken επιδιώκει να επεκτείνει τη γκάμα προϊόντων της πέρα από τις παραδοσιακές της ετικέτες, δίνοντας περισσότερη έμφαση στις premium μπύρες και στις μη αλκοολούχες ετικέτες, με τις πωλήσεις της Heineken 0.0 να αυξάνονται ταχύτερα από αυτές της παραδοσιακής Heineken, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η Wall Street Journal.

Η δεύτερη κορυφαία ζυθοποιία από άποψη πωλήσεων παγκοσμίως ανακοίνωσε αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 8,3% το 2024, με τα καθαρά έσοδα να μειώνονται κατά 1,8%.

Ο Dolf van den Brink, Διευθύνων Σύμβουλος της Heineken, δήλωσε στις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου τόνισε ότι η εταιρεία πιστεύει ότι η επένδυση σε πιο ακριβές ετικέτες και οι επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία μπορούν να τη βοηθήσουν να ξεπεράσει τα προβλήματα της κατηγορίας το επόμενο έτος.

Σε σημείωμά του προς τους επενδυτές, ο αναλυτής της Bank of America, Andrea Pistacchi, τόνισε ότι η στρατηγική της εταιρείας που παρουσιάστηκε στις οικονομικές της καταστάσεις ήταν καθησυχαστική και έτυχε καλής υποδοχής μετά από συνεχόμενα απογοητευτικά αποτελέσματα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.