Σε premium και μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας

Κοινοποίηση:

Στις πολυτελείς και τις μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν οι κολοσσοί της βιομηχανίας της μπύρας, Heineken και Molson Coors προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες τάσεις της αγοράς και στην αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Αμφότερες οι εταιρείες στις οικονομικές τους καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες εξέφρασαν ξεκάθαρα την πρόθεση τους να δώσουν περισσότερη έμφαση στις πιο ακριβές ετικέτες τους βλέποντας τις συνολικές πωλήσεις της βιομηχανίας να πέφτουν. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα οι πωλήσεις μπύρας του περασμένου έτους μειώθηκαν κατά 2,9% σύμφωνα με στοιχεία της αλυσίδας τραπεζών TD Cowen.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Molson Coors, Gavin Hattersley, σε σχόλια του στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας υπογράμμισε ότι ο αμερικανικός κολοσσός έκλεισε τέσσερις επωνυμίες craft ετικετών που σημείωσαν χαμηλές επιδόσεις προκειμένου να δώσει περισσότερη έμφαση στα κορυφαία brands της, όπως η Blue Moon.

Με τη σειρά της, η Heineken επιδιώκει να επεκτείνει τη γκάμα προϊόντων της πέρα από τις παραδοσιακές της ετικέτες, δίνοντας περισσότερη έμφαση στις premium μπύρες και στις μη αλκοολούχες ετικέτες, με τις πωλήσεις της Heineken 0.0 να αυξάνονται ταχύτερα από αυτές της παραδοσιακής Heineken, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η Wall Street Journal.

Η δεύτερη κορυφαία ζυθοποιία από άποψη πωλήσεων παγκοσμίως ανακοίνωσε αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 8,3% το 2024, με τα καθαρά έσοδα να μειώνονται κατά 1,8%.

Ο Dolf van den Brink, Διευθύνων Σύμβουλος της Heineken, δήλωσε στις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου τόνισε ότι η εταιρεία πιστεύει ότι η επένδυση σε πιο ακριβές ετικέτες και οι επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία μπορούν να τη βοηθήσουν να ξεπεράσει τα προβλήματα της κατηγορίας το επόμενο έτος.

Σε σημείωμά του προς τους επενδυτές, ο αναλυτής της Bank of America, Andrea Pistacchi, τόνισε ότι η στρατηγική της εταιρείας που παρουσιάστηκε στις οικονομικές της καταστάσεις ήταν καθησυχαστική και έτυχε καλής υποδοχής μετά από συνεχόμενα απογοητευτικά αποτελέσματα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.