Χαμηλώνει την περιεκτικότητα αλκοόλ της Sol η Heineken σε απόμειρα μείωση του κόστους εργασιών

Κοινοποίηση:

Χαμηλότερη περιεκτικότητα αλκοόλ θα έχει από τις 25 Φεβρουαρίου η επωνυμία της Heineken, Sol. Πιο συγκεκριμένα, το κορυφαίο brand θα έχει 3,4% ABV, έναντι 4,2% που είχε μέχρι σήμερα.

Η κορυφαία επωνυμία αποκτήθηκε από την Heineken το 2010 έναντι 5,7 δις ευρώ από την μεξικανική εταιρεία Fomento Economico Mexicana Sab (FEMSA) και πλέον παράγεται στο Zoeerwoude της Ολλανδίας.

Ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει στη συγκεκριμένη κίνηση είναι τα αυξημένα κόστη που αντιμετωπίζει ο κλάδος, γεγονός που έχει οδηγήσει πολλές παραγωγούς να μειώσουν την περιεκτικότητα αλκοόλ πολλών αγαπημένων επωνυμιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και η ετικέτα Hophead της Asahi, με την κορυφαία ασιατική ζυθοποιία να χαμηλώνει την περιεκτικότητα αλκοόλ της σε 3,4% έναντι 3,8% όπου βρισκόταν προηγουμένως. Μειώνοντας την ποσότητα αλκοόλ οι εταιρείες προσπαθούν να αποφύγουν τους δασμούς που επιβάλλονται σε μπύρες υψηλής περιεκτικότητας. Ακόμα και η κορυφαία παραγωγός παγκοσμίως από άποψη πωλήσεων, Ab InBev προχώρησε το τελευταίο διάστημα σε μείωση της αλκοολικής περιεκτικότητας της επωνυμίας Stella Artois.

Υπενθυμίζεται ότι η Heineken περιμένει εντός 2025 μια αύξηση των εσόδων της μεταξύ 4% και 8%, παρότι βλέπει μικρότερη ζήτηση από τους Ευρωπαίους καταναλωτές.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Δύο νομάδες ζυθοποιοί με αγάπη για τον τόπο τους

Δύο νοµάδες ζυθοποιοί που γνώρισαν την τέχνη της µπύρας κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο εξωτερικό, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάµεις τους δηµιουργώντας τη µικροζυθοποιία Πρεβέζης, µε την ονοµασία «Local Heros».