Ο Phil Whitehead νέος Πρόεδρος και CEO της ζυθοποιίας Molson Coors για Ευρώπη και Ασία

Κοινοποίηση:

Ο Phil Whitehead αποτελεί το νέο Πρόεδρο και CEO της εταιρείας παραγωγής premium ποτών και αφεψημάτων Molson Coors στις αγορές EMEA (Ευρώπης και Μέσης Ανατολής) και Ασίας-Ειρηνικού. Ο Whitehead μετρά ήδη 18 χρόνια με τη Molson Coors, ενώ πριν την προαγωγή του ήταν επί 8 χρόνια managing director της εταιρείας στη Δυτική Ευρώπη.

Κατά τον παγκόσμιο Διευθύνων Σύμβουλο της Molson Coors, Gavin Hattersley, οι premium επωνυμίες ευθύνονται για πάνω από το 50% του καθαρού της τζίρου στις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας, και ο Whitehead αποτελεί την ιδανική επιλογή για να ηγηθεί των συγκεκριμένων αγορών, χάρη στην πολύχρονη του εμπειρία και την ικανότητα του να αναδιαμορφώνει τη γκάμα προϊόντων της εταιρείας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «Ανάμεσα στα επιτεύγματα του Phil Whitehead ξεχωρίζει το λανσάρισμα της μπύρας Madri Excepcional, της πλέον επιτυχημένης μας καινοτομίας εδώ και αρκετά χρόνια. Παράλληλα, είναι υπεύθυνος για μια επί σειρά ετών ανάπτυξη και επιτυχία, που είδε την εταιρεία να επεκτείνεται πέρα από τις πολυτελείς επωνυμίες Staropramen, Pravha και Cobra, και να διευρύνει τη γκάμα προϊόντων της πέρα από τη μπύρα, με την απόκτηση της Aspall Cyder».

Εκτός της Molson Coors, ο Whitehead έχει διατελέσει Πρόεδρος της ένωσης British Beer and Pub Association, όντας ένας δυναμικός εκπρόσωπος της βιομηχανίας του ζύθου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αναφορικά με την προαγωγή του, ο Βρετανός δήλωσε ότι «Ανυπομονώ να πραγματοποιήσω το επόμενο βήμα σε μια εταιρεία που είμαι περήφανος να αποκαλώ σπίτι μου τα τελευταία 18 χρόνια, συνεχίζοντας παράλληλα να εργάζομαι με τους συναδέλφους μου στις αγορές Ευρώπης-Μέσης Ανατολής και Ασίας-Ειρηνικού, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, ώστε να οδηγήσουμε την εταιρείας σε μι ακόμα πιο επιτυχημένη τροχιά ανάπτυξης».

Πληροφορίες από ESM Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.

Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι