Στο λανσάρισμα Madri Exceptional άνευ αλκοόλ προχωρά η κορυφαία παραγωγός Molson Coors

Κοινοποίηση:

Στον χώρο των μη αλκοολούχων αλκοόλ επενδύει η κορυφαία αμερικανική ζυθοποιία Molson Coors, με την εταιρεία να προχωρά στο λανσάρισμα μιας ετικέτας Madri lager χωρίς αλκοόλ.

Πρόκειται για την πρώτη φορά που η Madri Exceptional διατίθεται σε εκδοχή χωρίς αλκοόλ, με την marketing controller της εταιρείας, Sophie Mitchell να αναφέρει ότι η Madri προχώρησε στη συγκεκριμένη απόφαση, αφού οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ζητούν μη αλκοολούχες εκδοχές των αγαπημένων τους ετικετών.  Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις τις ανέφερε ότι «Με την Madri Exceptional να εξελίσσεται ταχύτατα σε πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας ήταν μονόδρομος για μας να λανσάρουμε μια εκδοχή της χωρίς αλκοόλ».

Με τη σειρά του ο υπεύθυνος του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης  και καινοτομίας της Molson Coors, η Madri Exceptional 0.0% είναι «τραγανή και δροσιστική» και «γεμάτη από γεύσεις και αρώματα», λόγω των τεχνολογιών τελευταίας γενιάς που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή της.

Άξιο αναφοράς είναι ότι παρότι συχνά διαφημίζεται με το σλόγκαν «El Alma De Madrid», ήτοι «Η ψυχή της Μαδρίτης» η Madri δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με την Ισπανική πρωτεύουσα, αλλά αντιθέτως παράγεται στη μονάδα παραγωγής της Molson Coors στο Yorkshire, όπου παράγονται και άλλες κορυφαίες επωνυμίες της Molson Coors, όπως η Carling, η Coors Pravha και η Staropramen. Ωστόσο, η συνταγή της Madri δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη ζυθοποιία La Sagra Brewery, η οποία εδρεύει κοντά στη Μαδρίτη.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Νέους ορίζοντες στις μπύρες Lager ανοίγουν ζύμες από τη Παταγονία

Εδώ και αιώνες, η μπύρα Lager παρασκευάζεται από τα ίδια βασικά συστατικά: βύνη, λυκίσκο και μαγιά. Ορισμένοι επιστήμονες είχαν την περιέργεια αν θα μπορούσαν να τροποποιήσουν ένα από αυτά τα συστατικά για να δημιουργήσουν νέες πρωτότυπες γεύσεις μπύρας.

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού