Με πωλήσεις 11,1 δις ευρώ έκλεισε το 2024 η κορυφαία αμερικανική ζυθοποιία Molson Coors

Κοινοποίηση:

Κοντά στα 11,12 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της Molson Coors για το σύνολο της χρήσης 2024, σημειώνοντας ισχνή πτώση ύψους 0,6% έναντι των 11,19 δισ. ευρώ για το 2023.

Παρότι η εταιρεία κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις στη ζώνη Ευρώπης-Μέσης Ανατολής(EMEA) και στην Ασία, όπου οι πωλήσεις της ανήλθαν περίπου στα 2,3 δισ. ευρώ, και στον Καναδά, η ακύρωση ενός συμβολαίου ζυθοποίησης στις ΗΠΑ είχε αρνητικό αποτέλεσμα στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας στην άλλη μεριά του Ατλαντικού που μειώθηκαν κατά 3%.

Ειδικά για τη ζώνη EMEA αναφέρεται ότι η ετικέτα Ožjusko που ηγείται της αγοράς στην Κροατία και το επιτυχημένο λανσάρισμα της επωνυμίας Caraiman στη Ρουμανία συνέβαλαν καθοριστικά στο να μειωθεί ο αντίκτυπος του διαρκώς αυξανόμενου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζει η Carling στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παράλληλα, η Molson Coors τονίζει ότι συνέχισε να εισάγει premium επωνυμίες στη γκάμα της εταιρείας στην Ευρώπη και την Ασία με τη συνεχή ανάπτυξη της επωνυμίας Madri στην Αγγλία. Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και στις ΗΠΑ και στον Καναδά, όπου η Miller Lite αποτέλεσε πρωταγωνιστή της αγοράς, ενώ η εταιρεία κατέβαλε σημαντικές προσπάθειες για την προώθηση των προϊόντων της σειράς Blue Moon και άλλων ακριβών ετικετών προκειμένου να μειώσει τις απώλειες και να αλλάξει την τροχιά ανάπτυξης της.

Προβλέψεις 2025

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για το σύνολο του 2025 αναμένει να σημειώσει μικρή μονοψήψια ανάπτυξη σε σταθερή οικονομική βάση. Εντούτοις σημειώνει πως το παγκόσμιο μάκρο-περιβάλλον αναπτύσσεται ραγδαία, έχοντας ως αποτέλεσμα την αβεβαιότητα γύρω από τον αντίκτυπο των γεωπολιτικών γεγονότων  και των πολιτικών παγκοσμίου εμπορίου, συμπεριλαμβανομένου της επιρροής τους στις καταναλωτικές τάσεις.

Κατά τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Gavin Hattersley «Το 2024 αποτέλεσε μια ακόμα χρονιά ανάπτυξης για τη Molson Coors. Εν μέσω ενός απαιτητικού μακροοικονομικού περιβάλλοντος συνεχίσαμε να υποστηρίζουμε τις παγκόσμιες επωνυμίες μας και να παρέχουμε ακριβά προϊόντα σε πολλές χώρες, την ώρα που συνεχίζουμε τα σχέδια μας για την παροχή πολυτελών προϊόντων στις ΗΠΑ εντός 2025. Μπαίνουμε στο χρόνο με αισιοδοξία, και αυτό φαίνεται στις προβλέψεις μας που συμβαδίζουν με τους στόχους μακροπρόθεσμης ανάπτυξης μας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.