Managing Director G9 Europe της ΗΕΙΝΕΚΕΝ, ο CEO της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλέκος Δανιηλίδης

Κοινοποίηση:

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Αλέκος Δανιηλίδης, αναλαμβάνει από την 1η Νοεμβρίου 2024 τον ρόλο του Managing Director G9 Europe της ΗΕΙΝΕΚΕΝ, καλύπτοντας τις χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία, Κροατία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας

Η διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του κ. Δανιηλίδη στον νέο του ρόλο έρχεται σε συνέχεια της μακράς πορείας του στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία και στη ΗΕΙΝΕΚΕΝ, η οποία ξεκίνησε το 1992. Μέχρι το τέλος του 2024 θα ανακοινωθεί και ο διάδοχος της θέσης του ως Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Πολύ πιο πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς μπύρας κινήθηκαν οι πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το 2023, ενώ καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση των εσόδων του leader του κλάδου διαδραμάτισε και η διανομή των προϊόντων Bacardi που έχει αναλάβει από τον Απρίλιο του 2021.

Συγκεκριμένα, οι κατ’ όγκο πωλήσεις ζύθου και οινοπνευματωδών στην εγχώρια αγορά αυξήθηκαν αντιστοίχως κατά 1% και 11% περίπου σε σχέση µε την προηγούμενη χρήση κυρίως λόγω των ευνοϊκών καιρικών συνθηκών και της διευρυμένης τουριστικής περιόδου, όταν τα έσοδα της εν Ελλάδι θυγατρικής της Heineken, υπό τη διοίκηση του Αλέξανδρου Δανιηλίδη, κατέγραψαν άνοδο 12,6%, με τα καθαρά κέρδη στο +12,2%.

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση που δημοσίευσε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) η κορυφαία ζυθοποιία στη χώρα, οι καθαρές πωλήσεις της, εξαιρουμένου δηλαδή του ειδικού φόρου κατανάλωσης ζύθου που αποδίδεται στο κράτος, ανήλθαν σε 315,13 εκατ. ευρώ από 279,88 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά, καταγράφοντας αύξηση 12,6% κατ’ αξία, λόγω κυρίως της αύξησης του όγκου των πωλήσεων συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Bacardi.

Αυτό σημαίνει ότι το 2023 ο ειδικός φόρος κατανάλωσης που εισέπραξε το ελληνικό Δημόσιο μόνο από τις πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα ήταν 139,86 εκατ. ευρώ από 136,49 εκατ. ευρώ το 2022. Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, κυρίως λόγω της αύξηση του όγκου πωλήσεων συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Bacardi.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.