Έξι χρόνια ζυθοποίησης με αναβίωση της πρώτης της ετικέτας English Bitter γιορτάζει η Alea

Κοινοποίηση:

Με αναβίωση της πρώτης ετικέτας English Bitter γιορτάζει τα έξι χρόνια της στον χώρο της ζυθοποίησης η Alea Brewing Co.. Η ετικέτα έκανε το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival που έλαβε χώρα το διήμερο 21-22 Ιουνίου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Αυτόν τον Ιούνιο συμπληρώνουμε 6 ολόκληρα χρόνια δημιουργίας, πειραματισμού, ζυθοποίησης και, πάνω απ’ όλα, κοινών στιγμών με όλους εσάς που στηρίξατε το εγχείρημά μας από την πρώτη σταγόνα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες, προμηθευτές, χονδρέμπορους, μαγαζιά, συνεργαζόμενα στέκια, φίλους, φανς και καταναλωτές που ποτίσατε το δέντρο της Alea όλα αυτά τα χρόνια! Χωρίς εσάς, τίποτα από όλα αυτά δε θα είχε συμβεί.

Για να γιορτάσουμε, φτιάξαμε ξανά την πρώτη μας μπύρα: την English Bitter!

Ο σκίουρος μας –ήρωας της ετικέτας– προσπαθεί να ανακαλύψει τι ακριβώς κάναμε τότε στο test batch, μα η συνταγή έχει χαθεί στο χρόνο… Εμείς όμως του δώσαμε ένα χεράκι: την επαναδημιουργήσαμε λίγο πιο ώριμη, λίγο πιο έμπειρη, στα 4.5% abv.

Με νότες καραμέλας, χαρακτηριστική βρετανική πικράδα, δροσιστική και ευκολόπιοτη – είναι επίσημα η μπύρα του καλοκαιριού!

Κάνει πρεμιέρα στις 21 Ιουνίου, στο Alea Craft Beer Festival, μαζί με την Αστερόσκονη και την Espina, γιορτάζοντας όχι μόνο τα γενέθλιά μας, αλλά και το θερινό ηλιοστάσιο – τη μεγαλύτερη μέρα του χρόνου!

Το εντυπωσιακό label, γεμάτο χρώμα και ενέργεια, είναι δημιούργημα του χαρισματικού Jon Toussas (Graphic No Jutsu), που αποτύπωσε για ακόμη μια φορά τη δημιουργικότητα και την παιχνιδιάρικη μας διάθεση με τρόπο μοναδικό.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Ισχυρή κοινωνική προσφορά της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης με πληθώρα δράσεων το περασμένο έτος

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει σταθερά αφοσιωμένη στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, πρωτοστατώντας σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο. Το 2024 αποτέλεσε ακόμα

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.