Πτώση 5% στις πωλήσεις μπύρας στην Ολλανδία το πρώτο εξάμηνο του 2024

Κοινοποίηση:

Η αγορά μπύρας στην Ολλανδία σημείωσε πτώση της τάξεως του 5% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με την εμπορική ένωση Nederlandse Brouwers.

Εκπρόσωπος της ένωσης δήλωσε στην ολλανδική ιστοσελίδα NU.nl πως η μείωση αυτή παρατηρείται σε όλες τις κατηγορίες μπύρας. Οι πωλήσεις των lager, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 75% της συνολικής αγοράς, υποχώρησαν κατά 4,4%, ενώ οι specialty και mixed μπύρες κατέγραψαν πτώση 4,6% και 16,5% αντίστοιχα. Ακόμα και οι μη αλκοολούχες μπύρες, οι οποίες άλλοτε θεωρούνταν μια ανερχόμενη κατηγορία, είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται κατά 10%.

Η διευθύντρια της Nederlandse Brouwers, Fred Teeven, είχε παλαιότερα σχολιάσει πως η αύξηση των φόρων υπονόμευσε τις προσπάθειες για την προώθηση των μη αλκοολούχων μπυρών, παρά τη συμφωνία με την κυβέρνηση για την προώθησή τους. Ειδικότερα, η αύξηση του έμμεσου φόρου κατά 8% στις αλκοολούχες μπύρες και σχεδόν 200% στις μη αλκοολούχες, καθιστά τις τιμές στην Ολλανδία σημαντικά υψηλότερες σε σχέση με τη Γερμανία και το Βέλγιο.

Σύμφωνα με την Nederlandse Brouwers, η πτώση αυτή αποδίδεται στις ακραίες θερμοκρασίες που επικράτησαν στην Ολλανδία, καθώς και στην αύξηση των φόρων. Η μείωση των πωλήσεων συνεχίζεται, καθώς παρόμοια ποσοστά μείωσης είχαν παρατηρηθεί και τον περασμένο Νοέμβριο, με πολλά ζυθοποιεία να αναγκάζονται να κλείσουν λόγω χρεοκοπίας.

Πηγές: NL Times, The drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία πέτυχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Πήραν «φωτιά» τα καζάνια στο νέο ζυθοποιείο της μυτιληνιάς μικροζυθοποιίας Sigri Brewery

Τη νέα της weiss ετικέτα Witty λάνσαρε η μικροζυθοποιία Λέσβου, Sigri Brewery. H ολοκαίνουργια ετικέτα παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο ζυθοποιείο της Sigri στη Μυτιλήνη και αποτελεί ωδή στη γεωλογική και παλαιοντολογική ιστορία της Δυτικής Λέσβου. Στην έμπνευση της ετικέτας συνέβαλε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

Προτεινόμενα

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο οι μπύρες άνευ στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών ως το 2034

Αύξηση που αγγίζει τα 29,5 δισ. ευρώ προβλέπει η κορυφαία εταιρεία παροχής δεδομένων IWSR για την παγκόσμια βιομηχανία αλκοολούχων ποτών έως και το 2034. Η ανάπτυξη αυτή μεταφράζεται σε ποσοστό +3% για την περίοδο αναφοράς 2024-2034 στις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, με τις μη αλκοολούχες και τις premium μπύρες να αποτελούν σημαντικό παράγοντα αυτής της ανάπτυξης.

Στα 31,3 δισ. ευρώ θα φτάσει η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς μπύρας ως το 2035 σύμφωνα με νέα έρευνα

Στα περίπου 31,3 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει η αξία της αγοράς μπύρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως το 2035, ακολουθώντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,6% για την περίοδο αναφοράς 2024 ως το 2035, βάσει νέας μελέτης της ερευνητικής εταιρείας IndexBox.