Παρούσα στο κορυφαίο φεστιβάλ σκληρού ήχου Tons of Rock η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery

Κοινοποίηση:

Δυναμικά παρούσα στο κορυφαίο φεστιβάλ σκληρού ήχου της Νορβηγίας, Tons Of Rock (25-28 Ιουνίου) δηλώνει η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery.

Πρόκειται για μια σημαντική αναγνώριση για την ελληνική μικροζυθοποιία, αφού το Tons Of Rock συγκεντρώνει ετησίως χιλιάδες επισκέπτες, και είναι ίσως το πιο γνωστό φεστιβάλ μουσικής της Νορβηγίας, οπότε αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για την Seven Island Brewery να αναδείξει τα κορυφαία προϊόντα της.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Η Seven Island Brewery με μεγάλο ενθουσιασμό ανακοινώνει ότι οι μπύρες της σερβίρονται στο Tons of Rock ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ ροκ μουσικής παγκοσμίως,

Το να προσκληθούμε να σερβίρουμε τις ετικέτες μας ανάμεσα σε σπουδαίους καλλιτέχνες, χιλιάδες μουσικόφιλους, και μέσα στην ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα του θρυλικού φεστιβάλ του Όσλο είναι μια μεγάλη τιμή. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για μας – το να σερβίρουμε τις τολμηρές, ελληνικές craft μπύρες μας στην καρδιά της ροκ μουσικής της Νορβηγίας.

Μεγάλο ευχαριστώ στους Νορβηγούς Hell Distribution που μας βοήθησαν να υλοποιήσουμε το όνειρο μας και να βρεθούμε στο φεστιβάλ.

Ετοιμαστείτε να πιείτε, κα κάνετε headbanging και να δοκιμάσετε την ψυχή της Seven Island στις βρύσες μας

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Με το βλέµµα στη δεύτερη άνοιξη της µπύρας

Η πρόοδος που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της µικροζυθοποιίας στην Ελλάδα είναι αδιαµφισβήτητη. Ωστόσο, οι αντιξοότητες µε τις οποίες βρίσκονται αντιµέτωποι οι πρωταγωνιστές του κλάδου, ειδικά από τον Μάρτιο του 2020, είναι πρωτοφανείς.

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις μπύρες χωρίς αλκοόλ εξετάζουν οι ειδικοί παγκοσμίως

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις πωλήσεις των μπυρών χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας αλκοόλ εξετάζουν ειδικοί, ισχυριζόμενοι πως η κατανάλωση τους από ανήλικους μπορεί να οδηγήσει μελλοντικά στον αλκοολισμό.