Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Κοινοποίηση:

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Για την κατασκευή της μονάδας παραγωγής στο Yucatan  αναμένεται να δημιουργηθούν περισσότερες από 300 άμεσες θέσεις εργασίας, 2.500 έμμεσες θέσεις εργασίας και 2.300 προσωρινές θέσεις εργασίας και το ζυθοποιείο πρόκειται να λειτουργήσει το 2027, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Heineken Oriol Bonaclocha.

Το Yucatan φιλοξενεί ήδη μία από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις παραγωγής μπύρας στο Μεξικό, και συγκεκριμένα το ζυθοποιείο της Grupo Modelo στη Hunucma το οποίο άνοιξε το 2017 μετά από επένδυση που ξεπέρασε σε αξία τα 385 εκατ. ευρώ. Η Cerveceria Yucateca, όπως ονομάζεται, παράγει σήμερα 220.000 κουτάκια και φιάλες μπύρας ανά ώρα για τις μάρκες Corona, Modelo, Victoria, Leon και Montejo.

Η Heineken εκτιμά  ότι η ετήσια παραγωγή της στο Μεξικό θα ανέρχεται σε 1,9 δισεκατομμύρια προϊόντα, ενώ περίπου το 14% της παραγωγής – 266 εκατομμύρια φιάλες και κουτιά – θα αποστέλλεται σε εννέα χώρες, όπως ο Καναδάς, το Πουέρτο Ρίκο, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, η Γουατεμάλα, η Κολομβία, η Χιλή, η Γαλλία και οι ΗΠΑ.

Η εταιρεία τονίζει ότι η βιωσιμότητα θα έχει κεντρικό ρόλο στη λειτουργία των νέων εγκαταστάσεων. Σύμφωνα με την παγκόσμια στρατηγική βιωσιμότητας της Heineken «Brew a Better World». Ο κολοσσός της μπύρας έχει επίσης πραγματοποιήσει επαφές με την κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων των διαβουλεύσεων με τους ντόπιους  για να διασφαλίσει ότι το έργο λαμβάνει υπόψη τις πολιτιστικές αξίες των Μάγια και τις περιβαλλοντικές ανησυχίες.

Η Heineken διαβεβαίωσε ότι, παρά τη διαθεσιμότητα νερού στο νοτιοανατολικό Μεξικό, το νέο εργοστάσιο στο Yucatan θα έχει ως στόχο να χρησιμοποιεί μόλις δύο λίτρα νερού ανά λίτρο μπύρας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Για τη συμβολή της στην αντιπυρική προστασία βραβεύτηκε η Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. βραβεύτηκε για τη σημαντική συνεισφορά της στην ενίσχυση της αντιπυρικής προστασίας, σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Υπουργείο Κλιματικής

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.