Σε νέο παγκόσμιο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων αξίας 45 εκατ. ευρώ επενδύει η Heineken

Κοινοποίηση:

Σε μια επένδυση ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης προχωράει η Heineken. Τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων να αναμένονται να πραγματοποιηθούν περί τα μέσα του 2025.

Ονόματι Dr. H.P. Heineken Centre, το νέο ερευνητικό κέντρο του ολλανδικού κολοσσού είναι προγραμματισμένο να ανοίξει στο Zoeterwoude της Ολλανδίας, δίπλα σε μια από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες της Ευρώπης και κοντά στο Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας του Delft.  Συνολικά, θα καλύπτει μια έκταση 8.800 μ2 και αναμένεται να αποτελέσει βασικό πυλώνα στην στρατηγική καινοτομίας και ανάπτυξης των σημαντικότερων επωνυμιών του ομίλου, συμπεριλαμβανομένου της ομώνυμης Heineken, της Desperados και της Amstel.

Εντός του νέου ερευνητικού κέντρου θα υπάρχουν γραφεία, εργοστάσια , ένα τμήμα ανάπτυξης συσκευασιών και ένα τμήμα αφιερωμένο στην έρευνα της γεύσης και των αρωμάτων των προϊόντων. Παράλληλα, αναμένεται να αποτελέσει μέρος του παγκόσμιου δικτύου έρευνας και ανάπτυξης της Heineken το οποίο έχει ισχυρή παρουσία και σε σημαντικές αγορές εκτός Ευρώπης, όπως στο Μεξικό, στην Νότια Αφρική και την Νοτιοανατολική Ασία.

Ο CEO της  Heineken, Dolf van den Brink, ανέφερε ότι το νέο κέντρο προσφέρει στον όμιλο την ευκαιρία ευκαιρίες για την εισροή καινοτόμων προϊόντων στην αγορά, μέσω της βελτίωσης των γεύσεων και της παραγωγικής διαδικασίας. Τόνισε, παράλληλα, ότι η νέα επένδυση του ομίλου αποτελεί σημείο σταθμό για την υλοποίηση της στρατηγικής βιωσιμότητας της Heineken, Brew a Better World 2030.

Το Zoeterwoude είναι μια τοποθεσία με ιδιαίτερη σημασία για την Heineken, αφού εκεί έχει αναπτύξει ορισμένα από τα σημαντικότερα προϊόντα της, όπως την μη αλκοολούχα ετικέτα Heineken 0.0, και εκεί διαθέτει το σύστημα οριζόντιας ζύμωσης που όπως αναφέρει είναι υπεύθυνο για την ξεχωριστή γεύση της Heineken. Παράλληλα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ολλανδικός όμιλος, το Zoeterwoude αποτελεί, ήδη, το σημείο όπου η Heineken αναπτύσσει τις στρατηγικές βιωσιμότητας της, όπως την εγκατάσταση ενός ηλεκτρικού μπόιλερ μεγάλου μήκους, του πρώτου στην βιομηχανία όπως επισημαίνει. Ο van den Brink υπογράμμισε ότι η επιλογή της τοποθεσίας είναι ενδεικτική των προθέσεων της Heineken να διατηρήσει την Ολλανδία μεταξύ των ηγετών στον χώρο της τεχνολογίας τροφίμων.

Άξιο αναφοράς είναι ότι το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης θα συνεργάζεται με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Delft, που όπως προαναφέρθηκε βρίσκεται δίπλα στις εγκαταστάσεις, και θα δώσει την ευκαιρία σε μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές να συμμετέχουν ενεργά στην ανάπτυξη των προϊόντων. Ο καθηγητής και επικεφαλής του τμήματος Βιοτεχνολογίας του πανεπιστημίου, Jack Pronk, τόνισε ότι μέσω του νέου κέντρου ερευνών της Heineken συσφίγγονται ακόμα περισσότερα οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών, επιτρέποντας της βιοτεχνολογικές καινοτομίες ζυθοποίισης.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.