Σε νέο παγκόσμιο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων αξίας 45 εκατ. ευρώ επενδύει η Heineken

Κοινοποίηση:

Σε μια επένδυση ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης προχωράει η Heineken. Τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων να αναμένονται να πραγματοποιηθούν περί τα μέσα του 2025.

Ονόματι Dr. H.P. Heineken Centre, το νέο ερευνητικό κέντρο του ολλανδικού κολοσσού είναι προγραμματισμένο να ανοίξει στο Zoeterwoude της Ολλανδίας, δίπλα σε μια από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες της Ευρώπης και κοντά στο Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας του Delft.  Συνολικά, θα καλύπτει μια έκταση 8.800 μ2 και αναμένεται να αποτελέσει βασικό πυλώνα στην στρατηγική καινοτομίας και ανάπτυξης των σημαντικότερων επωνυμιών του ομίλου, συμπεριλαμβανομένου της ομώνυμης Heineken, της Desperados και της Amstel.

Εντός του νέου ερευνητικού κέντρου θα υπάρχουν γραφεία, εργοστάσια , ένα τμήμα ανάπτυξης συσκευασιών και ένα τμήμα αφιερωμένο στην έρευνα της γεύσης και των αρωμάτων των προϊόντων. Παράλληλα, αναμένεται να αποτελέσει μέρος του παγκόσμιου δικτύου έρευνας και ανάπτυξης της Heineken το οποίο έχει ισχυρή παρουσία και σε σημαντικές αγορές εκτός Ευρώπης, όπως στο Μεξικό, στην Νότια Αφρική και την Νοτιοανατολική Ασία.

Ο CEO της  Heineken, Dolf van den Brink, ανέφερε ότι το νέο κέντρο προσφέρει στον όμιλο την ευκαιρία ευκαιρίες για την εισροή καινοτόμων προϊόντων στην αγορά, μέσω της βελτίωσης των γεύσεων και της παραγωγικής διαδικασίας. Τόνισε, παράλληλα, ότι η νέα επένδυση του ομίλου αποτελεί σημείο σταθμό για την υλοποίηση της στρατηγικής βιωσιμότητας της Heineken, Brew a Better World 2030.

Το Zoeterwoude είναι μια τοποθεσία με ιδιαίτερη σημασία για την Heineken, αφού εκεί έχει αναπτύξει ορισμένα από τα σημαντικότερα προϊόντα της, όπως την μη αλκοολούχα ετικέτα Heineken 0.0, και εκεί διαθέτει το σύστημα οριζόντιας ζύμωσης που όπως αναφέρει είναι υπεύθυνο για την ξεχωριστή γεύση της Heineken. Παράλληλα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ολλανδικός όμιλος, το Zoeterwoude αποτελεί, ήδη, το σημείο όπου η Heineken αναπτύσσει τις στρατηγικές βιωσιμότητας της, όπως την εγκατάσταση ενός ηλεκτρικού μπόιλερ μεγάλου μήκους, του πρώτου στην βιομηχανία όπως επισημαίνει. Ο van den Brink υπογράμμισε ότι η επιλογή της τοποθεσίας είναι ενδεικτική των προθέσεων της Heineken να διατηρήσει την Ολλανδία μεταξύ των ηγετών στον χώρο της τεχνολογίας τροφίμων.

Άξιο αναφοράς είναι ότι το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης θα συνεργάζεται με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Delft, που όπως προαναφέρθηκε βρίσκεται δίπλα στις εγκαταστάσεις, και θα δώσει την ευκαιρία σε μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές να συμμετέχουν ενεργά στην ανάπτυξη των προϊόντων. Ο καθηγητής και επικεφαλής του τμήματος Βιοτεχνολογίας του πανεπιστημίου, Jack Pronk, τόνισε ότι μέσω του νέου κέντρου ερευνών της Heineken συσφίγγονται ακόμα περισσότερα οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών, επιτρέποντας της βιοτεχνολογικές καινοτομίες ζυθοποίισης.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Στην πρώτη 3άδα των βραβείων καινοτομίας EWWR η Golden Ale της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών βραβείων για καινοτόμες προσπάθειες μείωσης απορριμμάτων EWWR βρίσκεται η μπύρα «Golden Ale» της Ζυθοποιίας Αναστασίου, η οποία ζυθοποιήθηκε με υπολείμματα ψωμιού της έτερης εταιρείας του Χαλανδρίου Bread BC. Η τελική επιλογή των νικητών θα γίνει στο Leeuwarden  της Ολλανδίας στις 12 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.

Δεκαετής συνεργασία γενημμένη στο Άμστερνταμ ανάμεσα σε Ajax και Heineken

Η Heineken θα αποτελέσει την επίσημη χορηγό μπύρας του Ajax για την επόμενη δεκαετία. Μέσω της συνεργασίας αυτής οι κορυφαίες αλκοολούχες και άνευ επωνυμίες της Heineken θα είναι αυτές που σερβίρονται αποκλειστικά στις κερκίδες της Johan Cruijff ArenA.

Οι καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να φέρουν την άνοδο της βιομηχανίας ζύθου των ΗΠΑ

Η αυξημένη ζήτηση για πολυτελής και καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα ώθησης για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που το τελευταίο

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.

Πτώση 4,9% στα 7,78 δισ. ευρώ για τζίρο Heineken στο α’ τρίμηνο 2025, θετικό το αποτύπωμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μειωμένος κατά 4,9% στα 7,784 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος του ομίλου Heineken στο α’ τρίμηνο 2025. Εντούτοις, οι προβλέψεις της εταιρείας για οργανική ανάπτυξη 4-8% στο σύνολο του έτους δεν μεταβλήθηκαν.

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.