Σε νέο παγκόσμιο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων αξίας 45 εκατ. ευρώ επενδύει η Heineken

Κοινοποίηση:

Σε μια επένδυση ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ για την δημιουργία ενός νέου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης προχωράει η Heineken. Τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων να αναμένονται να πραγματοποιηθούν περί τα μέσα του 2025.

Ονόματι Dr. H.P. Heineken Centre, το νέο ερευνητικό κέντρο του ολλανδικού κολοσσού είναι προγραμματισμένο να ανοίξει στο Zoeterwoude της Ολλανδίας, δίπλα σε μια από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες της Ευρώπης και κοντά στο Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας του Delft.  Συνολικά, θα καλύπτει μια έκταση 8.800 μ2 και αναμένεται να αποτελέσει βασικό πυλώνα στην στρατηγική καινοτομίας και ανάπτυξης των σημαντικότερων επωνυμιών του ομίλου, συμπεριλαμβανομένου της ομώνυμης Heineken, της Desperados και της Amstel.

Εντός του νέου ερευνητικού κέντρου θα υπάρχουν γραφεία, εργοστάσια , ένα τμήμα ανάπτυξης συσκευασιών και ένα τμήμα αφιερωμένο στην έρευνα της γεύσης και των αρωμάτων των προϊόντων. Παράλληλα, αναμένεται να αποτελέσει μέρος του παγκόσμιου δικτύου έρευνας και ανάπτυξης της Heineken το οποίο έχει ισχυρή παρουσία και σε σημαντικές αγορές εκτός Ευρώπης, όπως στο Μεξικό, στην Νότια Αφρική και την Νοτιοανατολική Ασία.

Ο CEO της  Heineken, Dolf van den Brink, ανέφερε ότι το νέο κέντρο προσφέρει στον όμιλο την ευκαιρία ευκαιρίες για την εισροή καινοτόμων προϊόντων στην αγορά, μέσω της βελτίωσης των γεύσεων και της παραγωγικής διαδικασίας. Τόνισε, παράλληλα, ότι η νέα επένδυση του ομίλου αποτελεί σημείο σταθμό για την υλοποίηση της στρατηγικής βιωσιμότητας της Heineken, Brew a Better World 2030.

Το Zoeterwoude είναι μια τοποθεσία με ιδιαίτερη σημασία για την Heineken, αφού εκεί έχει αναπτύξει ορισμένα από τα σημαντικότερα προϊόντα της, όπως την μη αλκοολούχα ετικέτα Heineken 0.0, και εκεί διαθέτει το σύστημα οριζόντιας ζύμωσης που όπως αναφέρει είναι υπεύθυνο για την ξεχωριστή γεύση της Heineken. Παράλληλα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ολλανδικός όμιλος, το Zoeterwoude αποτελεί, ήδη, το σημείο όπου η Heineken αναπτύσσει τις στρατηγικές βιωσιμότητας της, όπως την εγκατάσταση ενός ηλεκτρικού μπόιλερ μεγάλου μήκους, του πρώτου στην βιομηχανία όπως επισημαίνει. Ο van den Brink υπογράμμισε ότι η επιλογή της τοποθεσίας είναι ενδεικτική των προθέσεων της Heineken να διατηρήσει την Ολλανδία μεταξύ των ηγετών στον χώρο της τεχνολογίας τροφίμων.

Άξιο αναφοράς είναι ότι το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης θα συνεργάζεται με το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Delft, που όπως προαναφέρθηκε βρίσκεται δίπλα στις εγκαταστάσεις, και θα δώσει την ευκαιρία σε μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές να συμμετέχουν ενεργά στην ανάπτυξη των προϊόντων. Ο καθηγητής και επικεφαλής του τμήματος Βιοτεχνολογίας του πανεπιστημίου, Jack Pronk, τόνισε ότι μέσω του νέου κέντρου ερευνών της Heineken συσφίγγονται ακόμα περισσότερα οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών, επιτρέποντας της βιοτεχνολογικές καινοτομίες ζυθοποίισης.

Με πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Δέκα χρόνια γιορτάζει ο Αλχημιστής με επετειακή ετικέτα σε συνεργασία με την Strange Brew

Τα δέκα χρόνια λειτουργίας του συμπληρώνει το beer bar «Αλχημιστής» στην Πετρούπολη και τα γιορτάζει με το λανσάρισμα μιας επετειακής old school Double IPA σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Strangew Brew. H πρώτη παρουσίαση της «Τhe Alchemist», όπως ονομάζεται η νέα ετικέτα, έγινε το Σάββατο 5 Ιουλίου και η επίσημη κυκλοφορία της είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 7 Ιουλίου.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στηρίζει έμπρακτα τον πολιτισμό, χορηγός στο 6ο AXD Film Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης απέδειξε για ακόμα μια φορά την έμπρακτη στήριξη της στον πολιτισμό και την τέχνη, όντας χορηγός του 6ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αλεξανδρούπολης που έλαβε χώρα μεταξύ 13 και 16 Ιουνίου.

H Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίστηκε κορυφαία εργοδότρια για το 2024

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν διακρίνεται μόνο για τις ετικέτες της, αλλά και τις αξίες της, όπως φαίνεται και από την αναγνώριση της από τον παγκόσμιο οργανισμό Top Employers Institute, ως «Top Employer 2024», από την πρώτη, μάλιστα, φορά που συμμετέχει στην διαδικασία πιστοποίησης.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.