Μέχρι και το 2032 θα βρίσκονται στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι ετικέτες της κορυφαίας ζυθοποιίας παγκοσμίως από άποψη πωλήσεων AB InBev, όπως αποκάλυψε η Ολυμπιακή Επιτροπή (IOC).
H ανακοίνωση της συνεργασίας των δύο πλευρών ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 2024 και αρχικά είχε διάρκεια έως και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Los Angeles το 2028. Το περασμένο καλοκαίρι, στους Ολυμπιακούς του Παρισιού η επωνυμία Corona Cero της AB InBev αποτέλεσε την πρώτη μπύρα χωρίς αλκοόλ που έχει αποτελέσει χορηγό της διοργάνωσης.
Με την επέκταση της συνεργασίας τους πλέον οι ετικέτες της AB InBev θα βρίσκονται τόσο στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στις Γαλλικές Άλπεις το 2030, όσο και στους Ολυμπιακούς της Brisbane το 2032.
Αναφορικά με την επέκταση της συνεργασίας τους ο πρόεδρος της Ολυμπιακής Επιτροπής, Thomas Bach, τόνισε ότι η AB InBev εντυπωσίασε με την παρουσία της στους Ολυμπιακούς του Παρισιού και για αυτό η επέκταση της συνεργασίας αποτελούσε μονόδρομο.
Με τη σειρά του ο CEO της AB InBev, Michel Doukeris εξήγησε ότι «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού ανέδειξαν την παγκόσμια σημασία και την απήχηση της διοργάνωσης και μας απέδειξε ότι μπύρα και αθλητισμός συνεργάζονται ιδανικά».