Νέος CEO της Budweiser στην Ασία από 1η Απριλίου ο έμπειρος στο χώρο της μπύρας Kινέζος Yanjun Cheng

Κοινοποίηση:

O Yanjun Cheng θα αποτελέσει το νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο της Budweiser Brewing στην Ασία, αντικαθιστώντας τον τρέχοντα CEO και Συμπρόεδρο της εταιρείας Jan Crasps από την 1η Απριλίου 2025. O Κινέζος έχει εμπειρία 29 χρόνων στη Budweiser.

Με τη σειρά του ο Jan Crasps αποχωρεί από τον όμιλο της AB InBev έπειτα από 23 χρόνια, εφτά εκ των οποίων ήταν στη θέση του CEO και Συμπροέδρου. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AB InBev, Michel Doukeris ευχαρίστησε τον Crasps για την συνεισφορά του στην εταιρεία τις τελευταίες δύο δεκαετίες στην διάρκεια των οποίων κατείχε σημαντικούς ρόλους σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Ασία, αλλά και για τη συμβολή του στη δημιουργία ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου στον Καναδά, την Αυστραλία και την Ασία.

Στις δηλώσεις του ο Craps τόνισε ότι είναι περήφανος για την πορεία του στην εταιρεία, η οποία του χάρισε πολλές σημαντικές στιγμές, και που τον επιβράβευσε δίνοντας του τα ηνία της επιχείρησης στην Ασία.

Από την μεριά του ο Yanjun Cheng διαθέτει 20 χρόνια στην AB InBev, στη διάρκεια των οποίων έχει υπάρξει, Υπεύθυνος Ζυθοποίησης, Προϊόντων και Διαχείρισης στην Anheuser-Busch China. Το 2005 είχε οριστεί CEO του ομίλου Harbin και από το 2009 έως το 2024 ήταν Αντιπρόεδρος Προμηθειών και Logistics για την Ασία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά το για το κριθάρι ανακοίνωσε η ΒΕΡΓΙΝΑ

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Προτεινόμενα

«Όπλο» στα χέρια των αγροτών η ψηφιακή πλατφόρμα «Έξυπνη Σπορά» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Δεδομένα σχετικά με την ψηφιακή πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας «Έξυπνη Σπορά» παρουσίασε στα πλαίσια του «Αγρότη της Χρονιάς» ο Βασίλης Κωτούλας, προϊστάµενος του προγράµµατος συµβολαιακής γεωργίας

Μια «κατσαρόλα» που έγινε πλήρες εργοστάσιο μπύρας

Η δοξασµένη για την ιστορία της Χίος, γεωργικά, θα µπορούσε να πει κανείς ότι έχει καταξιωθεί για τα µαστιχόδενδρα και τον κάµπο µε τα εσπεριδοειδή. Tα τελευταία χρόνια, ωστόσο, χτίζει χρόνο µε το χρόνο το όνοµά της και στην παραγωγή µπύρας.