Νέος CEO της Budweiser στην Ασία από 1η Απριλίου ο έμπειρος στο χώρο της μπύρας Kινέζος Yanjun Cheng

Κοινοποίηση:

O Yanjun Cheng θα αποτελέσει το νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο της Budweiser Brewing στην Ασία, αντικαθιστώντας τον τρέχοντα CEO και Συμπρόεδρο της εταιρείας Jan Crasps από την 1η Απριλίου 2025. O Κινέζος έχει εμπειρία 29 χρόνων στη Budweiser.

Με τη σειρά του ο Jan Crasps αποχωρεί από τον όμιλο της AB InBev έπειτα από 23 χρόνια, εφτά εκ των οποίων ήταν στη θέση του CEO και Συμπροέδρου. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AB InBev, Michel Doukeris ευχαρίστησε τον Crasps για την συνεισφορά του στην εταιρεία τις τελευταίες δύο δεκαετίες στην διάρκεια των οποίων κατείχε σημαντικούς ρόλους σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Ασία, αλλά και για τη συμβολή του στη δημιουργία ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου στον Καναδά, την Αυστραλία και την Ασία.

Στις δηλώσεις του ο Craps τόνισε ότι είναι περήφανος για την πορεία του στην εταιρεία, η οποία του χάρισε πολλές σημαντικές στιγμές, και που τον επιβράβευσε δίνοντας του τα ηνία της επιχείρησης στην Ασία.

Από την μεριά του ο Yanjun Cheng διαθέτει 20 χρόνια στην AB InBev, στη διάρκεια των οποίων έχει υπάρξει, Υπεύθυνος Ζυθοποίησης, Προϊόντων και Διαχείρισης στην Anheuser-Busch China. Το 2005 είχε οριστεί CEO του ομίλου Harbin και από το 2009 έως το 2024 ήταν Αντιπρόεδρος Προμηθειών και Logistics για την Ασία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Μειωμένη κατά 5% παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2023

Στα 34,3 δισεκατομμύρια λίτρα μειώθηκε η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2023, σημειώνοντας μια πτώση του 5% σε σχέση με το 2022, όπως δείχνουν τα στοιχεία που ανάρτησε η Eurostat με αφορμή την International Beer Day. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής αφορούσε, φυσικά, αλκοολούχες μπύρες, οι οποίες αποτελούσαν την πλειονότητα με 32,5 δισεκατομμύρια λίτρα (-5% και -1,7 δισεκατομμύρια λίτρα σε σχέση με το 2022), ενώ οι μπύρες χωρίς αλκοόλ ή με περιεκτικότητα μέχρι 0,5% συμπλήρωσαν τα υπόλοιπα 1,8 δισεκατομμύρια λίτρα, σημειώνοντας αύξηση 13,5% (+0,2 δισεκατομμύρια λίτρα) από το 2022.