Αυστηρότερη νομοθεσία ένδειξης προέλευσης αντί δασμών προτείνει στις ΗΠΑ η Diageo

Κοινοποίηση:

Την αυστηρότερη νομοθεσία σχετικά με την προέλευση των εισαγόμενων προϊόντων ως εναλλακτική απέναντι στην επιβολή δασμών προτάσσει στην κυβέρνηση των ΗΠΑ ο όμιλος αλκοολούχων ποτών, Diageo.

Με επιστολή της στις 11 Μαρτίου, η παραγωγός της Guinness, επισημαίνει ότι η αυστηροποίηση του πλαισίου για την προέλευση των προϊόντων μπορεί να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων του Τραμπ, δρώντας, ταυτόχρονα, επιβοηθητικά για τη βιομηχανία αλκοολούχων ποτών. Μεταξύ των όσων προτείνει η Diageo είναι η επιβολή νομοθεσιών που θα δίνουν προτεραιότητα σε αγαθά με προέλευση της ΗΠΑ ή από τους στρατηγικούς συνεταίρους τους, κατά τον αντιπρόεδρο του ομίλου στη Βόρεια Αμερική, Alden Schacher.

Όπως αναφέρεται στη σχετική επιστολή, με τον τρόπο αυτό θα διευρυνθούν οι προμηθευτικές αλυσίδες των ΗΠΑ, αποτρέποντας «ξενικές απειλές» από την παράκαμψη των αμερικανικών δασμών μέσω των εμπορικών συνεταίρων τους.

Βάσει των νομοθεσιών που προτείνει η Diageo, θα απαιτείται τα φυτά ή οι καρποί που χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή εισαγόμενου αλκοόλ στις ΗΠΑ να προέρχονται από εκεί ή έστω από χώρες με τις οποίες έχει σε ισχύ εμπορικές συμφωνίες, όπως Μεξικό και Καναδάς. Περαιτέρω, στους κανονισμούς που προτείνει η Diageo συμπεριλαμβάνεται και η εξασφάλιση πως η απόσταξη πραγματοποιείται εντός αμερικανικού εδάφους ή σε κάποια εμπορική συνέταιρο των ΗΠΑ.

Κατά τη Diageo, που εκτός της Guinness, εμπορεύεται στις ΗΠΑ τεκίλα και ουίσκι αξίας δισεκατομμυρίων ευρώ, η επιβολή δασμών ύψους 25% προς Μεξικό και Καναδά ενδέχεται να της προκαλέσει οικονομικό πλήγμα ύψους 183,9 εκατ. ευρώ στα λειτουργικά της έσοδα μόνο στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Αθήνα και Βόλος ενώνουν τις δυνάμεις τους για το λανσάρισμα της νέας συνεργατικής ετικέτας Φόλος

Χαλάνδρι, Ηλιούπολη και Βόλος, ή αλλιώς μικροζυθοποιία Αναστασίου, Paragon Brewery και Local Streets ένωσαν τις δυνάμεις τους για την παραγωγή της νέας συνεργατικής ετικέτας Φόλος.

Αναθεωρεί τους οικονομικούς του στόχους για το υπόλοιπο του 2025 ο βρετανικός κολοσσός C & C Group

Ο βρετανικός κολοσσός C & C Group αναθεώρησε τους στόχους του για επίτευξη λειτουργικών εσόδων άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ μεσοπρόθεσμα στην τελευταία της οικονομική ενημέρωση. Παράλληλα, ενημέρωσε ότι περιμένει τα έσοδα του οικονομικού της έτους, που ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου να είναι αντίστοιχα με αυτά του 2023.

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Η Guinness γιορτάζει 2 χρόνια συνεργασίας με την Premier League με νέα παγκόσμια καμπάνια

Με τη νέα σεζόν της Premier League να έχει ήδη ξεκινήσει και τον ενθουσιασμό των φιλάθλων να κορυφώνεται, η Guinness επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League και το γιορτάζει μέσα από τη νέα καμπάνια «Lovely Day for a Guinness».

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.