Η μπίρα Fischer έδωσε φωνή στο κοινό του 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Κοινοποίηση:

Η Fischer, η μπίρα που συνοδεύει τις πιο αυθεντικές κινηματογραφικές εμπειρίες, έδωσε δυναμικά το «παρών» στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 6 έως τις 16 Μαρτίου2025. Για ακόμη μία χρονιά, η Fischer στήριξε τον θεσμό, αναδεικνύοντας τα αγαπημένα ντοκιμαντέρ των θεατών μέσω των Βραβείων Κοινού Fischer.

Το 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης φιλοξένησε 261 ντοκιμαντέρ μικρού και μεγάλου μήκους, ανάμεσα στα οποία 72 παγκόσμιες, 40 διεθνείς και 11 ευρωπαϊκές πρεμιέρες. Σε αυτό το ταξίδι εικόνων και ιστοριών, η Fischer προσέφερε στους θεατές τη δυνατότητα να εκφράσουν την προτίμησή τους, αναδεικνύοντας τα ντοκιμαντέρ που τους άγγιξαν περισσότερο.

Η ανταπόκριση του κοινού στη διαδικασία ανάδειξης των νικητών των Βραβείων Κοινού Fischer ήταν εντυπωσιακή, επιβεβαιώνοντας τη δύναμη του σινεμά ως μέσου έκφρασης και διαλόγου. Περισσότεροι από 18.000 θεατές συμμετείχαν ενεργά, δίνοντας φωνή στη δική τους κινηματογραφική εμπειρία.

Η μπίρα Fischer ήταν παρούσα στις πιο ξεχωριστές στιγμές του Φεστιβάλ, προσφέροντας στο κοινό τη χαρακτηριστική της γεύση, τόσο στις τελετές έναρξης και απονομής, όσο και στις παράλληλες εκδηλώσεις. Επιπλέον, το Fischer Party έδωσε έναν ακόμη λόγο στο κοινό να γιορτάσει τη μαγεία του σινεμά σε μια μοναδική βραδιά γεμάτη μουσική, κινηματογράφο και φυσικά, παγωμένη μπίρα Fischer.

Κατά την τελετή απονομής, οι νικητές των Βραβείων Κοινού Fischer ανακοινώθηκαν, επιβραβεύοντας τα ντοκιμαντέρ που άγγιξαν το κοινό του Φεστιβάλ:

  • Βραβείο Κοινού Fischer “Peter Wintonick” σε διεθνή ταινία άνω των 50′: Όταν η Ισλανδία μπήκε στον πάγο της Πάμελα Χόγκαν
  • Βραβείο Κοινού Fischer σε διεθνή ταινία κάτω των 50′: Η Κυρία του Ασανσέρ του Μαρσίν Μοτζελέβσκι
  • Βραβείο Κοινού Fischer σε ελληνική ταινία άνω των 50′: Εδώ μιλάνε για λατρεία του Βύρωνα Κριτζά
  • Βραβείο Κοινού Fischer σε ελληνική ταινία κάτω των 50′: Επιστροφή στο Ντεπώ του Δημήτρη Ζάχου
  • Βραβείο Κοινού Fischer Platform+ (Plus): Αρκτική Οδύσσεια του Ευάγγελου Ρασσιά

Ο Γιάννης Κατσούγκρης, Επικεφαλής Χορηγιών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Τα Βραβεία Κοινού Fischer είναι πάντα ξεχωριστά, γιατί αντικατοπτρίζουν την καρδιά του φεστιβάλ: τη φωνή των θεατών. Το κοινό, με την ψήφο του, δίνει αξία στη δύναμη του σινεμά και αναδεικνύει τις ταινίες που αφήνουν το αποτύπωμά τους. Φέτος, καταμετρήθηκαν 18.162 ψήφοι μέσα από τις κάλπες της Fischer, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά τη μεγάλη αφοσίωση του κοινού της Θεσσαλονίκης στο ντοκιμαντέρ.»

Με αυτή τη δυναμική παρουσία, η Fischer επιβεβαίωσε για ακόμη μία χρονιά τη διαχρονική της σχέση με τον κινηματογράφο και τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Προτεινόμενα

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.