Μια νέα δροσερή μη αλκοολούχα ετικέτα Mythos 0.0% λανσάρει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Ο νέος Mythos 0,0% έφτασε και πλέον όσες και όσοι αναζητούν μία μπύρα χωρίς καθόλου αλκοόλ, αποκτούν μία δροσερή, φυσική και αναζωογονητική επιλογή.

Ο Mythos 0,0% ήρθε για να συνοδεύσει την κάθε στιγμή. Από ξέγνοιαστα πάρτι και μουσικά φεστιβάλ, μέχρι βραδινές εξόδους και στιγμές χαλάρωσης με φίλους, ο Mythos 0,0% μας παροτρύνει να ζήσουμε την εμπειρία της μπύρας χωρίς περιορισμούς, διατηρώντας πάντα το πνεύμα της υπεύθυνης κατανάλωσης. Ο συνδυασμός της φυσικής ζύμωσης και των προσεκτικά επιλεγμένων συστατικών του, προσφέρει μία πλήρη γευστική εμπειρία, που διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά Mythos – εκτός από το αλκοόλ!

Η κατηγορία της μπύρας χωρίς αλκοόλ γνωρίζει ταχύτατη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν μία πιο ισορροπημένη και δροσιστική επιλογή. Ο Mythos 0,0% ακολουθεί αυτή τη νέα τάση, προσφέροντας μία μοναδική πρόταση για όσες και όσους θέλουν να απολαύσουν τη γεύση της αγαπημένης τους μπύρας, χωρίς κανέναν περιορισμό.

Διατίθεται σε κουτί 330ml και επιστρεφόμενη φιάλη 330ml., με 0% αλκοόλ (ABV: 0) και εύκολο άνοιγμα για μέγιστη ευκολία οποιαδήποτε στιγμή.

Ο Mythos 0,0% έφτασε και κάνει την κάθε στιγμή ξέγνοιαστη, απολαυστική και αυθεντικά Mythos!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα μπύρα άνευ αλκοόλ από την επωνυμία ΦΙΞ

Το λανσάρισμα της ετικέτας νέας Άνευ Σαγκουίνι ανακοίνωσε η επωνυμία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ΦΙΞ. Με την προσθήκη του νέου προϊόντος, η σειρά ΦΙΞ Άνευ αποτελείται πλέον από τρεις επιλογές (κλασική ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι).

Προτεινόμενα

Ακάθεκτη συνεχίζει την πορεία της η κορυφαία ζυθοποιός AB InBev

Χαμόγελα πρέπει να δημιουργεί στους επενδυτές της AB InBev η οικονομική της έκθεση για το δεύτερο τρίμηνο, με την κορυφαία βέλγικη ζυθοποιεία να ξεπερνά τις προβλέψεις των αναλυτών, σημειώνοντας μια άνοδο 10,2% στα κέρδη της, έναντι των εκτιμώμενου 8,3%, την ώρα που οι βασικοί ανταγωνιστές της φαίνεται να δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα της αγοράς.