Οι δασμοί Τραμπ στρέφουν την κορυφαία παραγωγό αλκοολούχων ποτών Suntory στην εσωστρέφεια

Κοινοποίηση:

Την απόφαση της να επικεντρωθεί στην αγορά της Ιαπωνίας έπειτα από την ανακοίνωση των δασμών του Τραμπ γνωστοποίησε ο ασιατικός κολοσσός της μπύρας Suntory.

Όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά στο Reuters ο νέος πρόεδρος της εταιρείας Nobuhiro Torii «Θα παράγουμε και θα προσπαθήσουμε να πουλήσουμε εγχώρια. Αυτή είναι η βασική μας στρατηγική μετά τους δασμούς».

Ο Τραμπ επέβαλε δασμούς ύψους 24% στα εισαγόμενα ιαπωνικά προϊόντα στις ΗΠΑ, οι οποίες αποτελούν κορυφαίο προορισμό για την Suntory. Κατά τον Υπουργό Εμπορίου της Ιαπωνίας, Yoji Muto, οι δασμοί αναμένεται να πλήξουν σημαντικά την οικονομία της χώρας, η οποία σε μεγάλο βαθμό βασίζεται στις εξαγωγές.

Η Suntory πέρα από μπύρα παράγει Τεκίλα και Scotch, τις πωλήσεις των τελευταίων σκέφτεται να στρέψει προς την Ευρώπη αντί της αμερικανικής αγοράς. Παράλληλα, σχέδιο της εταιρείας είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις ουίσκι στις ΗΠΑ για να μετριάσει τον αντίκτυπο του εμπορικού πολέμου.

Πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα