Τη σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε στο δέκατο Delphi Economic Forum η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Κοινοποίηση:

Τη  σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) στα πλαίσια του 10ου Οικονομικού Forum των Δελφών, τονίζοντας παράλληλα ότι ο Έβρος αποτελεί πυλώνα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Ελλάδας.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης έχει ως εξής:

Με ισχυρό μήνυμα υπέρ της περιφερειακής ανάπτυξης και της παραγωγικής Ελλάδας, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΖΜΘ) έδωσε δυναμικό «παρών» στο Delphi Economic Forum X, συμμετέχοντας στη συζήτηση με τίτλο «Περιφέρεια Έβρου: Ένα Παράθυρο στο Μέλλον». Η ΖΜΘ ήταν ο μοναδικός εκπρόσωπος του επιχειρηματικού κόσμου της Θράκης στο συγκεκριμένο πάνελ, το οποίο συγκέντρωσε κορυφαίους εκπροσώπους της πολιτικής και ακαδημαϊκής κοινότητας, αναδεικνύοντας τον Έβρο ως στρατηγικής σημασίας πυλώνα ανάπτυξης για τη Βορειοανατολική Ελλάδα και τη χώρα συνολικά.

Ο Νικόλαος Μπήλιος, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας της ΖΜΘ, μετέφερε την οπτική της βιομηχανίας, παρουσιάζοντας τον ρόλο της ΖΜΘ ως πρότυπο περιφερειακής παραγωγικής παρουσίας με ισχυρό εξαγωγικό αποτύπωμα. Μέσα από την εμπειρία και τις στρατηγικές πρωτοβουλίες της εταιρείας, αναφέρθηκε στις αναπτυξιακές δυνατότητες που γεννά η σύνδεση της βιομηχανίας με την πρωτογενή παραγωγή, την καινοτομία και τη διεθνή εξωστρέφεια. Ειδική αναφορά έγινε στις επενδύσεις που υλοποιεί η ΖΜΘ στην περιοχή και στις εγκαταστάσεις της, όπως ο εκσυγχρονισμός της βασικής παραγωγικής μονάδας, η καινούρια υπερσύγχρονη γραμμή εμφιάλωσης και τα ειδικά ρομποτικά συστήματα στα logistics και τις αποθήκες. Στο ίδιο πλαίσιο, τονίστηκε η λειτουργία και η εξέλιξη του πρώτου ελληνικού βυνοποιείου, που έχει μετατρέψει τη Θράκη σε κόμβο αγροδιατροφικής ανάπτυξης.

Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της συμβολαιακής γεωργίας, μέσα από την οποία η ΖΜΘ συνεργάζεται με εκατοντάδες τοπικούς παραγωγούς, διασφαλίζοντας ελληνική πρώτη ύλη υψηλής ποιότητας και δημιουργώντας αλυσίδα αξίας με επιστροφή στην τοπική κοινωνία. Με σταθερή προσήλωση στην ποιότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε διαμορφώνει το μέλλον του κλάδου, ενισχύοντας την ελληνική παραγωγή συμβάλλοντας ενεργά στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας.

«Ο Έβρος και η Θράκη δεν χρειάζονται απλώς θεωρίες για την ανάπτυξη. Χρειάζονται έμπρακτη στήριξη, επενδύσεις, και κυρίως πίστη στο παραγωγικό τους δυναμικό. Η ΖΜΘ αποδεικνύει καθημερινά ότι η περιφέρεια μπορεί να πρωταγωνιστεί, όταν της δίνεται ο χώρος και η ευκαιρία. Δεν ζητάμε προνόμια. Ζητάμε ένα σταθερό, δίκαιο και φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον που να αναγνωρίζει τη συμβολή της ελληνικής βιομηχανίας στην τοπική και εθνική οικονομία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπήλιος.

Η παρουσία της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στο Delphi Economic Forum ανέδειξε την ανάγκη να ακουστεί πιο δυνατά η φωνή της παραγωγής στον δημόσιο διάλογο για το μέλλον της περιφέρειας, αναγνωρίζοντας ότι οι λύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη περνούν μέσα από τη συνεργασία πολιτείας, επιχειρήσεων και κοινωνίας.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Alea Brewing παντρεύει μπύρα και επιστήμη

Μια ιδιαίτερη εκδήλωση που συνδυάζει μπύρα και επιστήμη ετοιμάζει η Alea Brewing Co. την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου, σε συνεργασία με το Τμήμα Αστροφυσικής του ΕΚΠΑ.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

Θύμα κυβερνοεπίθεσης ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας Asahi Breweries

Θύμα κυβερνοεπίθεσης έπεσε η Asahi Breweries, με τον ιαπωνικό κολοσσό της μπύρας να αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι δεν διέρρευσαν προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα πελατών, ωστόσο οι παραγγελίες και οι αποστολές στις εταιρείες του ομίλου στην Ιαπωνία αναγκάστηκαν να αναβληθούν.

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης στις εγκαταστάσεις της «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Διεθνούς Συνεδρίου Ζυθοποίησης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2025 στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ).

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.