Απόλυτος σταθμός της craft μπύρας το 5ο Peloponnese Beer Festival στην Καλαμάτα τον Αύγουστο

Κοινοποίηση:

Επιστρέφει για 5η φορά το φεστιβάλ «σταθμός» για την ελληνική craft σκηνή Peloponnese Beer Festival που θα διεξαχθεί στο Πάρκο Δυτικής Παραλίας (Κυκλ. Αγωγής) στην Καλαμάτα μεταξύ 1ης και 3ης Αυγούστου.

Σκοπός του φεστιβάλ είναι να αναδείξει αποκλειστικά και μόνο τους Έλληνες παραγωγούς μπύρας και όσοι παρευρεθούν θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν περισσότερες από 250 ετικέτες χειροποίητης μπύρας από εγχώριες μικροζυθοποιίες. Στον χώρο του φεστιβάλ θα υπάρχουν μπύρες για όλα τα γούστα, από ετικέτες lager και stout ως και porter και pilsner, οι οποίες θα συνοδεύονται από street food και vegan επιλογές.

Στο φετινό φεστιβάλ συμμετέχουν κατά αλφαβητική σειρά οι εξής ζυθοποιίες:

Azatis Brewery – Χανιά
Ζυθοποιία Αναστασίου- Χαλάνδρι
Βεργίνα Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης – Κομοτηνή
Carpinus Brewery – Καρπενήσι
Ζέος Ζυθοποιία Αργολίδας – Άργος
Iama Brewery – Πλαταιές
Ικαριακή Ζυθοποιία – Ικαρία
Kalamata’s co Brewery – Καλαμάτα
Kykao Brewery – Πάτρα
Ζυθοποιία Πηνειού – Λάρισα
Nema Μεσσηνιακή Ζυθοποιία – Μεσσηνιακή Μάνη
Νέδα Μεσσηνιακή Ζυθοποιία
Notos Brewery – Ηράκλειο
Ora Πατραική Ζυθοποιία – Πάτρα
Paragon Brewery – Ηλιούπολη
Septem Brewery – Χαλκίδα
Sknipa Brewery – Θεσσαλονίκη
Toul’s Brewery Αχαϊκή Ζυθοποιία – Πάτρα
Χάος Brews – Χανιά

To Peloponnese Beer Festival τελεί υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Καλαμάτας, του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας και Συνδέσμου Ανεξάρτητων Μικροζυθοποιών Ελλάδας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.

Η Birra Moretti εκθρόνισε την Carling ως κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία

Η Ιταλική θυγατρική της Heineken, Bira Moretti, εδραιώνεται ως η κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία, αρπάζοντας τα «σκήπτρα» από την Carling, έπειτα από την αύξηση των πωλήσεων της κατά 9,6% στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, γεγονός που μεταφράζεται σε 246,7 εκατομμύρια λίρες, όπως αναφέρει η αναλυτική εταιρεία CGA.