Σε κέντρο καινοτομίας εξελίσσεται το ιστορικό ζυθοποιείο της Pilsen

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Σε κέντρο καινοτομίας εξελίσσεται το ιστορικό ζυθοποιείο Svetovar στην πόλη Pilsen της Τσεχίας, γενέτειρας της γνωστής lager μπύρας.

Συγκεκριμένα στην θέση του ζυθοποιείου πλέον δεσπόζει το TechTower, ένα από τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά πάρκα στην Τσεχία.

Το πάρκο TechTower προσφέρει τα γραφεία, τις εγκαταστάσεις του, αλλά και τις διασυνδέσεις του με πανεπιστήμια και δημόσιους φορείς σε καινοτόμες επιχειρήσεις, λάτρεις της τεχνολογίας και προγραμματιστές και σε start-up εταιρείες. Η ανασκευή του κόστισε 26 εκατομμύρια ευρώ, από τα οποία τα 7 αποτέλεσαν χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Συνοχής. Η έκταση του TechTower αγγίζει τα 10 χιλιάδες τετραγωνικά του μέτρα και εντός αυτών στεγάζονται γραφεία, κοινόχρηστοι χώροι, διάφορες εγκαταστάσεις και η βαθύτερη δεξαμενή νερού της χώρας, βάθους 10 μέτρων, όπου οι ομάδες διάσωσεις μπορούν να δοκιμάζουν τον εξοπλισμό τους.

Πριν την κατασκευή της δεξαμενής, όπως υποστηρίζει ο Filip Kopecky, εκπρόσωπος της υπηρεσίας Water Rescue Service του Ερυθρού Σταυρού της Τσεχίας, η δοκιμή του εξοπλισμού τους ήταν αδύνατη, αφού η βαθύτερη πισίνα που διέθετε η Τσεχία ήταν βάθους μόλις 2 μέτρων.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.