Επετειακή Carlsberg για τα 20 χρόνια από το «θαύμα» της Λίβερπουλ στην Κωνσταντινούπολη

Κοινοποίηση:

Με μια επετειακή, περιορισμένης έκδοσης μπύρα γιορτάζει η Carlsberg τα 20 χρόνια από την ιστορική ανατροπή της Λίβερπουλ από το 3-0 στον τελικό του Champions League της Κωνσταντινούπολης το 2005.

Η «The Miracle Can» όπως ονομάζεται η νέα ετικέτα, αντανακλώντας το «θαύμα» που πέτυχε η Λίβερπουλ στον τελικό του Champions League 2005 είναι ντυμένη στα κόκκινα της ομάδας του Μέρσεϊσαϊντ και το χαρακτηριστικό πράσινο της Carlsberg. Ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας είναι επί χρόνια χορηγός της Λίβερπουλ και για το λόγο αυτό συγκέντρωσε τρεις πρώην παίκτες των «Reds» που βρίσκονταν στην Κωνσταντινούπολη, ήτοι τον μεγάλο πρωταγωνιστή της βραδιάς Jerzy Dudek, τον Sami Hyypia και τον Vladimir Smicer, για να δημιουργήσει μια ταινία μικρού μήκους.

Υπενθυμίζεται ότι Carlsberg και Λίβερπουλ ξεκίνησαν την πορεία τους το μακρινό 1992, ενώ ανανέωσαν τη συνεργασία τους το 2023 και θα συνεχίσουν να συμπορεύονται ως και το 2034.  Η παγκόσμια διευθύντρια επωνυμίας της Carlsberg, Lynsey Woods δήλωσε σχετικά με την επετειακή ετικέτα «Η Carlsberg πορεύεται μαζί με τη Λίβερπουλ από το 1992 και έχουμε μοιραστεί αμέτρητες αξιομνημόνευτες στιγμές στα 30 χρόνια συνεργασίας μας. Το θαύμα του 2005 αποτελεί ένα εμβληματικό κεφάλαιο στην κοινή μας ιστορία. Είναι μια περίσταση με την οποία μπορούν να ταυτιστούν οπαδοί από όλο τον κόσμο και για αυτό το λόγο θέλαμε να γιορτάσουμε την επέτειο αυτή δημιουργώντας μια ετικέτα που αντανακλά το πάθος και την αφοσίωση των οπαδών της Λίβερπουλ παγκοσμίως.

Η Miracle Can θα είναι διαθέσιμη σε περιορισμένα καταστήματα στις 12 Μαΐου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Bud επίσημος χορηγός μπύρας της Μίλαν, εμβαθύνει το αποτύπωμα της στον αθλητισμό η AB InBev

Η Μίλαν και η AB InBev, η κορυφαία ζυθοποιία στον κόσμο από άποψη πωλήσεων, ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας η Budweiser θα γίνει ο Επίσημος Συνεργάτης Μπύρας και Περιφερειακός Συνεργάτης των Rosoneri.

Τις τάσεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ανέδειξε το διεθνές συνέδριο στη «Βεργίνα»

Η τεχνολογία και οι εξελίξεις στο χώρο της μικροζυθοποιίας ήταν τα ζητήματα που εξέτασε το 6ο Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης ICBR 2025, που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Κομοτηνή μεταξύ 21 και 23 Νοεμβρίου.

Προτεινόμενα

Άνοιξε τις πόρτες της στη Ριτσώνα σε 300 λάτρεις της μπύρας η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Περισσότεροι από 300 επισκέπτες και λάτρεις της μπύρας συγκέντρωσε μετέβησαν στις εγκαταστάσεις της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των φετινών «Ανοιχτών Ζυθοποιείων».

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Η μειωμένη ζήτηση καταναλωτών έριξε τις πωλήσεις μπύρας της Carlsberg

Η Carlsberg είδε τον όγκο πωλήσεων μπύρας της να πέφτει στο τρίτο τρίμηνο του 2025, λόγω της μειωμένης αγοραστικής δυνατότητας των καταναλωτών, και επισημαίνει ότι έχει λάβει μέτρα για να μειώσει τα κόστη της.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.